FA - EN
برگزاری کارگاه |dq|نگاهی بر اکوسیستم استارتاپی سلامت ایران و جهان|dq|
هفتمین نشست هیات امنای علوم پزشکی وارستگان با حضور مشاور وزير و دبير هیأت‌های امنا
کارگاه آموزشی یک روزه|dq|تشخیص عفونت های اداری و انجام آنتی بیوگرام|dq| با 4 امتیاز بازآموزی
جمعی از دانشجویان علوم آزمایشگاهی به همراه مدیرگروه علوم آزمایشگاهی
نماینده دانشجویان HIT وارستگان در جمع اعضای دومین مجمع انجمن کشوری فناوری اطلاعات سلامت
جمعی از اساتید و دانشجویان گروه علوم تغذیه

اطلاعیه واریز شهریه نیمسال 982 مشاهده

اطلاعیه انتخاب واحد نیمسال 982 مشاهده

اخبار

  • آموزش prezi

    سمینارهای درسی خود را متفاوت ارائه دهید

  • استارتاپ

    برگزاری کارگاه "نگاهی بر اکوسیستم استارتاپی سلامت ایران و جهان" در علوم پزشکی وارستگان

  • فعالان انجمن علمی

    نشست هم اندیشی فعالان انجمن علمی دانشگاه های علوم پزشکی مشهد، وارستگان و کرمان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
آرشیوماهنامه خبری

اطلاعیه

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
آرشیو

گفتگوها

  •  مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

    مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

شرح وظایف معاونت آموزشی

دستیابی به اهداف در آموزش موثر

  • نظارت دقیق بر اجرای مصوبات آموزشی و پژوهشی
  • ساماندهی گروه های آموزشی
  • تهیه و تنظیم برنامه های لازم جهت توسعه همکاری های آموزشی
  • برنامه ریزی به منظور ارتقاء رتبه دانشگاه در سطح ملی ( طرح راد )
  • برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت آزمون ها و ارتقاء کیفیت برنامه ها و دوره های آموزشی
  • تشکیل منظم جلسات شورای آموزشی دانشگاه

  • برنامه ریزی و تنظیم خط مشی و روشهای اجرائی لازم جهت اجرای مصوبات شورای آموزشی دانشکده
  • نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی گروهها و کوشش در جهت حل مشکلات آموزشی آنها
  • تهیه و تنظیم سیاستهای آموزشی دانشگاه و ارائه آن به رئیس دانشگاه
  • نظارت بر برنامه ریزی عملیاتی سالیانه
  • نظارت بر اجرای برنامه های عملیاتی
  • استخراج برنامه های عملیاتی قابل اجرا از اسناد وزارتی تحول در نظام سلامت
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

اساتید

  • برنامه ریزی به منظور سازماندهی ، جذب، ارتقاء وتوسعه دانش و مهارت های اعضاء هیأت
  • تدوین شرح وظایف و تدوین آیین نامه و ترفیعات ( اعضای هیات علمی )
  • ارزشیابی عملکرد آموزشی سالیانه اعضای هیات علمی بمنظور ارتقاء کیفیت فعالیت آنها

دانشجویان

  • برنامه ریزی به منظور ارتقای ساز و کار حمایت و هدایت تحصیلی دانشجویان
  • برنامه ریزی بمنظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • رسیدگی به تخلفات آموزشی دانشجویان از طریق کمیته انضباطی

شرح وظایف عضو دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی

آموزش و توانمندی اساتید

  • برنامه ریزی شرکت اعضای هیات علمی در دوره آموزش مجازی آموزش پزشکی
  • شناسایی و ارتقای مستمر مهارت های کاری موردنیاز
  • ارتقاء همه جانبه عملكرد آموزشي اساتيد با تاكيد بر فرآيند ياددهي و يادگيري
  • آموزش روشهاي يادگيري و مطالعه به دانشجويان پزشكي
  • استفاده از تكنولوژي نوين و به روز آموزشي

  • طراحي و اجراي متد هاي آموزشي نوين و كارامد
  • ارتقاء سطح آموزش كليه دوره ها با بهره گيري از روشهاي جديد آموزش
  • تهيه بانك اطلاعاتي اساتيد در زمينه آموزش پزشكي
  • بررسي و مطالعه فرصتهاي آموزشي در داخل و خارج از كشور و ايجاد ارتباط با مراكز علمي معتبر جهت ارتقاء سطح آموزش پزشكي
  • ايجاد ارتباط با موسسات برون سازماني مرتبط با آموزش در كشور
  • برگزاري نشستهاي كشوري و بين المللي آموزش پزشكي

برنامه ریزی هدفمند

  • مرور نظام مند بر برنامه هاي درسي موفق و مطرح در دنيا
  • بهبود و بازنگري برنامه هاي آموزشي
  • انطباق برنامه هاي درسي با نياز جامعه
  • انطباق برنامه هاي درسي با وظايف (task) آينده دانشجويان
  • تعيين core curriculum در برنامه درسي دانشگاه
  • تعيين core competency در برنامه ريزي درسي دانشگاه
  • هدفمند شدن برنامه هاي آموزشي مدرسين
  • استفاده بهينه از زمان و امكانات جهت آموزش كيفي


  • نظارت و پيگيري اجرايي برنامه هاي آموزشي مدرسين
  • تدوين برنامه هاي آموزشي در سطوح مختلف ( طرح دوره " "course plan و طرح درس Lesson Plan اساتيد دركليه دروس عملي، نظري و باليني و در تمام گروه هاي آموزشي)
  • تدوين log book جهت دوره‌هاى تخصصى
  • ارزشيابي طرح درس اساتيد و ارائه بازخورد برنامه‌ريزى شده در کارگاه‌هاى آموزشى ويژه مدرسين
  • تدوين راهنماي مطالعاتي براي دانشجويان
  • نظارت بر اجراى برنامه‌هاى آموزشى و ارزشيابى آنها
  • ارتقاء برنامه هاي درسي و منابع آموزشي به روز از طريق بازنگري در ابتداي هر ترم
  • مشاركت و پيگيري اجراي برنامه ها توسط مديران گروه ها

اجرای موثر سایر امور محول شده

  • برگزاری کارگاه های آموزشی Medical Education بر اساس نیازسنجی.
  • تشکیل جلسات ماهانه به صورت سخنرانی، پانل و کنفرانس با محوریت موضوعات آموزش پزشکی.
  • تقویت و تجهیز کتابخانه مرکز با هدف برطرف کردن نیاز اعضاء هیأت علمی علاقه مند به منابع معتبر و جدید در زمینه آموزش پزشکی.
  • برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز اعضاء هیأت علمی مانند زبان، کامپیوتر، مقاله نویسی اطلاع رسانی و...
  • فراهم نمودن برنامه عملیاتی دقیق و منصفانه جهت برقراری طرح تمام وقتی اعضاء هیأت علمی.
  • توسعه کمی وکیفی رشته های جدید متنایب با نیاز جامعه.
  • بازنگری برنامه های آموزشی و تدوین Course plan، Lesson plan، Logbook کلیه رشته‌های موجود در دانشگاه. سازماندهی و نظارت بر اجرای آزمونهای پیشرفت تحصیلی.
  • ارزشیابی مستمر اساتید ومدیران گروههای آموزشی عملیاتی کردن برنامه و خارج شدن از کاغذ و جزوه.


  • ایجاد سیستم قوی و کارآمد ارزشیابی مداوم برنامه های آموزشی در گروهها.
  • جلب مشارکت افراد علاقه مند به آموزش پزشکی و استفاده از تواناییهای آنان در امر برگزاری (دوره های آموزشی) کارگاه ها و جلسات ماهانه مرکز.
  • دعوت از اساتید برجسته ایرانی و خارجی برای برگزاری جلسات آموزشی.
  • انجام نیاز سنجی آموزشی از مدیران آموزشی، اعضاء هیأت علمی و دانشجویان.
  • شناسایی و جلب مشارکت سازمانها و ارگانهای دولتی و غیردولتی که می توانند در جهت ارتقاء آموزش پزشکی با EDC همکاری نمایند.
  • ایجاد انگیزش در همکاران EDC از طریق معادل سازی فعالیت اعضاء هیأت علمی، برقراری اضافه کار پرسنل براساس نوع میزان فعالیت و...
  • تهیه دستورالعملهای اجرایی در زمینه چگونگی استفاده از روشهای آموزشی مدون جهت اعضاء هیأت علمی.
  • توزیع منظم حداقل یک یا دو مجله معتبر ذر زمینه آموزش پزشکی در سطح گروههای آموزشی.

شرح وظایف مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

بسترسازی برای آموزش موثر به دانشجویان

  • نظارت کامل بر اجرای مقررات وآئین نامه ها و بخشنامه ها و قوانین آموزشی و ضوا بط مربوط به آن و رعایت اصل کلی آن ها
  • همکاری و تعامل با سایر بخش های موسسه در انجام وظایف مربوطه در زمینه شغل مورد تصدی
  • مطلع نمودن کلیه کارکنان زیر مجموعه از جدیدترین آیین نامه های آموزشی ابلاغ شده از شورایعالی برنامه ریزی آموش علوم پزشکی
  • کمک به کارشناسان درباره قوانین و مقررات و بخشنامه های آموزشی صادره و الزام به رعایت آن
  • اقدام به موقع نسبت به تشکیل شوراهای آموزشی
  • تقسیم کار بین مسئولان تحت نظارت خود
  • امضا کردن نامه ها طبق دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره درزمینه آموزش طبق اختیارات تفویض شده
  • کوشش در ایجاد ارتباط و هماهنگی بین کارکنان آموزش درجهت پیشبرد امور محوله
  • تهیه پیش نویس مکاتبات مربوطه
  • پاسخگوئی به سئوالات مراجعان و اولیا و دانشجویان
  • ارتباط و همکاری و هماهنگی با مدیران گروه های آموزشی
  • اجرا و نظارت در برگزاری امتحانات پایان ترم
  • برآورد نیازهای مربوط به کادر آموزشی
  • ارزیابی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی
  • ارزیابی محاسبه و جمع بندی فعالیت های اعضای هیات علمی در پایان هر نیمسال و اعلام فعالیتهای اضافی به مراجع ذیربط و در نهایت پرداخت معادل واحدهای اضافی بصورت ساعت به امور مالی
  • نظارت بر صدور و امضاء ابلاغ تدریس اساتید مدعو
  • نظارت بر تنظیم قرار داد حق التدریس اساتید مدعو و امضاء آن
  • تنظیم دستور کار جلسات شورای آموزشی
  • تنظیم دستور کار کمیسیون موارد خاص دانشگاه

  • ابلاغ مصوبات شورای آموزشی و جلسات کمیسیون موارد خاص به واحدهای ذیربط
  • شرکت در جلسات کمیته منطقه ای
  • دریافت مشکلات خاص دانشجویان و ارائه آن به کمیته منطقه ای
  • ابلاغ تقويم آموزشي
  • اعلام فراغت از تحصيل كليه دانش آموختگان
  • بررسی انجام امور مربوط به تغییر رشته دانشجویان
  • دریافت مکاتبات وزارت متبوع و اقدام و پاسخگویی مناسب به ان
  • هماهنگی لازم برای کمک به مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد
  • جوابگویی در مراجعات حضوری و تلفنی دانشجویان و حل مشکلات احتمالی آنان
  • همکاری لازم با سایر واحدهای موسسه از قبیل امور دانشجویی و فرهنگی به حسب مورد
  • تهیه فرمهای مناسب جهت صدور گواهینامه موقت
  • صدور تاييديه موقت تحصيلي جهت انجام طرح نيروي انساني
  • طراحي كليه آزمونهاي داخلي دانشگاه
  • نظارت بر امور مربوط به تقاضاهای مرخصی تحصیلی و حذف و اضافه و حذف تکدرس
  • نظارت بر سیستم بایگانی و ضبط کلیه سوابق اقدام شده در پرونده دانشجویان.
  • همکاری با کمیته انضباطی دانشجویان
  • نظارت بر ثبت کد دروس و کد اساتید دروس و تکمیل اطلاعات در سیستم دانشجویی
  • ثبت اطلاعات فارغ التحصیلان و کنترل تاریخ فراغت از تحصیل،میزان تعهدات و بدهی ها
  • تهیه گواهینامه موقت فراغت از تحصیل پس از اخذ تمامی مراحل و تایید واحد های مختلف
  • نظارت و ارزیابی بر کار کارشناسان زیر مجموعه و اعلام نقاط قوت و ضعف آنان
  • درخواست و تهیه امکانات و فضای لازم جهت انجام امور مربوطه
  • نظارت بر برنامه ریزی عملیاتی سالیانه
  • نظارت بر اجرای برنامه های عملیاتی
  • استخراج برنامه های عملیاتی قابل اجرا از اسناد وزارتی تحول در نظام سلامت
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

هدفگذاری، تصمیم گیری و اجرای برخی امور محوله درراستای بهبود آمور آموزش

  • سياستگذاري، برنامه ريزي و ايجاد زير ساخت هاي لازم براي توسعه و گسترش دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتري عمومي از طريق برآورد ظرفيت گروهها، پيشنهاد و پيگيري تدوين و تصويب آئين نامه ها و برنامه هاي آموزشي جديد ، پيگيري اخذ مجوز راه اندازي گروه و رشته هاي جديد پيشنهاد بخش نامه هاي لازم .
  • پايش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات آموزشي به دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آموزش در افق های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت
  • تهیه برنامه استراتژیک توسعه آموزش دانشگاه در افق کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت
  • نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای مربوط به کارشناسان اداره آموزش و انجام همکاری های لازم با آنان
  • تهیه برنامه مدون جهت ثبت نام و فارغ التحصیلی
  • نظارت بر امور مربوط به تقاضاهای مرخصی تحصیلی، حذف و اضافه و حذف تک درس
  • نظارت بر ثبت اطلاعات و تغییر مشخصات دانشجویان در سیستم آموزشی
  • نظارت بر انجام ثبت نمرات و یا تحویل ریز نمرات دانشجویان به آنان
  • نظارت بر سیستم بایگانی و ضبط کلیه سوابق اقدام شده در پرونده دانشجویان
  • نظارت و بررسی ثبت نمرات پایان ترم دانشجویان در سیستم دانشجویی و هماهنگی با واحد فناوری اطلاعات
  • شرکت در جلسه شورای آموزشی اداری موسسه


  • درخواست ریز نمرات و تأییدیه تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  • معرفی دانشجوی فارغ التحصیل شده به امور دانشجویی جهت تسویه حساب
  • تهیه گواهینامه موقت فراغت از تحصیل پس از اخذ تمامی مراحل و تایید واحد های مختلف
  • نظارت و ارزیابی بر کار کارشناسان زیر مجموعه و اعلام نقاط قوت و ضعف آنان
  • ارزیابی مکرر فعالیتهای زیر مجموعه و ارائه گزارش به مسئولین مافوق
  • تعامل موثر با سایر موسسات آموزش عالی و دانشگاههای علوم پزشکی
  • دريافت مجوز نظام وظيفه جهت مقاطع و رشته هاي جديد تحصيلي
  • پايش و نظارت بر روند تحصيلي دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتري عمومي و حسن اجراي آئين نامه ها و مقررات مربوطه و ارائه گزارشاتo ارسال نامه مركز خدمات آموزشي وزارت متبوع به دفتر روابط بين الملل و امور دانشگاهي به منظور بلامانع بودن ادامه تحصيل دانش آموخته
  • مدیریت نرم افزار سما

کارشناس خدمات آموزشی و پذیرش و ثبت نام

تلاش در جهت ارائه آموزش موثر و مطلوب

  • برنامه ریزی برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور استفاده هرچه بهتر از آیین نامه های مربوط
  • همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در جهت ارتقای کیفیت آموزش
  • تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص و تهیه صورتجلسات و ابلاغ آنها جهت اجرا
  • تشکیل دایره امتحانات دانشگاه و نظارت بر برگزاری صحیح و سالم امتحانات
  • تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی
  • برقراری ارتباط با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
  • نظارت بر صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه در صورت لزوم
  • نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان
  • پیشنهاد به شورای آموزشی درخصوص شرایط نقل و انتقالات دانشجویان و نظارت بر حسن اجرای مصوبات در این خصوص.
  • تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات دانشجویان رشته های مختلف و ارجاع به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دانشکده در خصوص استفاده بهینه از امکانات اموزشی
  • ارائه خدمات آموزشي امور مربوط به تعهدات از قبيل گواهي اشتغال به تحصيل، مرخصي تحصيلي، اخذ گواهي فراغت از تحصيل مقطع قبلي، امور مربوط به نظام وظيفه، بررسي و نظارت بر گزارش هاي فراغت از تحصيل و اعلام آن به اداره دانش آموختگان، اعطاي فرصت ارفاقي، انصراف از تحصيل دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي
  • ثبت نام از كليه پذيرفته شدگان آزمون هاي متمركز و نيمه متمركز كليه مقاطع تحصيلي
  • پذيرش دانشجويان مهمان و انتقالي
  • اطلاع رساني به كليه داوطلبان و پذيرفته شدگان از طريق به روز رسانـي وب سايت معاونت، تلفن گويا

  • صدور گواهي موقت تحصيلي
  • صدور تاييديه تحصيلي
  • بررسي پرونده و مدارك فارغ التحصيل جهت صدور مجوز مدرك تحصيلي
  • ارائه گواهي ريز نمرات دانشجوي انصرافي پس از طي مراحل قانوني
  • مدیریت برگزاری کلاس ها و هماهنگی های آن در گروه ها
  • برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم و حضور به عنوان مراقب
  • تهیه لیست حضور و غیاب دانشجویان
  • راهنمایی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و تماس گیرندگان
  • اطلاع رسانی به اساتید و دانشجویان جهت تشکیل کلاس های فوق العاده و کنسل شدن کلاس ها
  • انتخاب واحد دانشجویان و بررسی سقف و کف انتخاب واحد مجاز و پیگیری تخلفات
  • بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان در ترم های مختلف و استخراج مشروطین و نفرات برتر علمی هر کلاس و اعلام به کلیه اساتید مشاور و امور مالی و ارسال نامه به درب منازل
  • انجام کلیه مراحل مربوط به به تغییر رشته دانشجویان
  • تطبیق واحد دانشجویان براساس آئین نامه شورای آموزشی و ثبت در کارنامه دانشجو
  • معرفی استعدادهای درخشان به سازمان سنجش جهت استفاده دانشجویان ذینفع از این سهمیه
  • محاسبه حق التدریس اساتید و اعلام به امور مالی
  • محاسبه حق الزحمه نمایندگان و اعلام به امور مالی و تشکیل جلسات با نمایندگان جهت مدیریت و برگزاری بهتر کلاس ها
  • بروز کردن اطلاعات در خصوص کلیه قوانین آموزشی و دستورالعمل های آن
  • انجام امورات دانشجویان در خصوص مرخصی تحصیلی و حذف و اضافه و حذف تک درس
  • انجام سایر امور محول توسط مافوق

کارشناس خدمات آموزشی و امور دانش آموختگان

تلاش در جهت ارائه آموزش موثر و مطلوب

  • برنامه ریزی برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور استفاده هرچه بهتر از آیین نامه هایمربوط
  • همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در جهت ارتقای کیفیت آموزش
  • تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص و تهیه صورتجلسات و ابلاغ آنها جهت اجرا
  • تشکیل دایره امتحانات دانشگاه و نظارت بر برگزاری صحیح و سالم امتحانات
  • تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی
  • برقراری ارتباط با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
  • نظارت بر صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه در صورت لزوم
  • نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان
  • پیشنهاد به شورای اموزشی درخصوص شرایط نقل و انتقالات دانشجویان و نظارت بر حسن اجرای مصوبات در این خصوص.
  • تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات دانشجویان رشته های مختلف و ارجاه به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دانشکده در خصوص استفاده بهینه از امکانات اموزشی
  • ارائه خدمات آموزشي امور مربوط به تعهدات از قبيل گواهي اشتغال به تحصيل، مرخصي تحصيلي، اخذ گواهي فراغت از تحصيل مقطع قبلي، امور مربوط به نظام وظيفه، بررسي و نظارت بر گزارش هاي فراغت از تحصيل و اعلام آن به اداره دانش آموختگان، اعطاي فرصت ارفاقي، انصراف از تحصيل دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي

  • بررسی پرونده تحصیلی دانش آموخته از هنگام ثبت نام تا زمان دانش اموختگی براساس قوانین تدوین شده
  • استعلام از مدیریت امور دانشجویی به منظور اعلام بهره مندی دانش اموخته از امکانات صندوق رفاه
  • اعلام دانش آموختگی دانش آموختگان مرد به معاونت وظیفه عمومی ناجا
  • اعلام دانش آموختگی دانش آموختگان به مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • ثبت نام از كليه پذيرفته شدگان آزمون هاي متمركز و نيمه متمركز كليه مقاطع تحصيلي
  • پذيرش دانشجويان مهمان و انتقالي
  • اطلاع رساني به كليه داوطلبان و پذيرفته شدگان از طريق به روز رسانـي وب سايت معاونت، تلفن گويا
  • صدور گواهي موقت تحصيلي
  • صدور تاييديه تحصيلي
  • بررسي پرونده و مدارك فارغ التحصيل جهت صدور مجوز مدرك تحصيلي
  • ارائه گواهي ريزنمرات دانشجوي انصرافي پس از طي مراحل قانوني
  • مدیریت برگزاری کلاس ها و هماهنگی های آن در گروه ها
  • برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم و حضور به عنوان مراقب
  • تهیه لیست حضور و غیاب دانشجویان
  • راهنمایی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و تماس گیرندگان
  • انجام سایر امور محوله توسط مافوق

گزارش عملکرد

  • 1

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / پیش‌نیاز انتخاب رشته

    حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

سوالات متداول

  • 1
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها