FA - EN
برگزاری جشن روز غذا توسط گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان با همکاری علوم پزشکی مشهد
جلسه پرسش و پاسخ دکتر برلیانت بزرگمهر با دانشجویان علوم تغذیه وارستگان
آیین معارفه دانشجویان جدید وارستگانی
برگزاری دومین گردهمایی دانشجویان گروه فناوری اطلاعات سلامت
جمعی از دانشجویان فعال وارستگانی
جمعی از دانشجویان علوم آزمایشگاهی به همراه معاونت آموزشی
جمعی از دانشجویان علوم تغذیه
کارگاه جستجوی پیشرفته در پایگاه های علمی ویژه پژوهشگران آینده
رتبه های برتر کشوری و قبولی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های مطرح کشور
آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد
فضای بیرونی علوم پزشکی وارستگان

لینک ثبت نام آنلاین دانشجویان جدید ثبت نام

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود 1398 مشاهده

اخبار

  • انتصاب اعضای هیات علمی گروه تغذیه وارستگان به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن تغذیه خراسان رضوی

    انتصاب اعضای هیات علمی گروه تغذیه وارستگان به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن تغذیه خراسان رضوی

  • بازدید سرکار خانم دکتر بزرگمهر،  نائب رئیس انجمن تغذیه ایران (اتا) از گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان

    بازدید سرکار خانم دکتر بزرگمهر، نائب رئیس انجمن تغذیه ایران (اتا) از گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان

  • برگزاری جشن روز غذا با شعار رژیم غذایی سالم  برای جهانی عاری از گرسنگی

    برگزاری جشن روز غذا با شعار رژیم غذایی سالم برای جهانی عاری از گرسنگی

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
آرشیوماهنامه خبری

اطلاعیه

  • استارت آپ بین المللی

    استارت آپ بین المللی "فناوری های نوین در عرصه سلامت آب شرب"

  • نخستین جشنواره غذای سالم با همکاری گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان و علوم پزشکی مشهد

    نخستین جشنواره غذای سالم با همکاری گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان و علوم پزشکی مشهد

  • اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال 1398

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
آرشیو

سوالات متداول

  • 1

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

شرح وظایف معاونت آموزشی

دستیابی به اهداف در آموزش موثر

  • نظارت دقیق بر اجرای مصوبات آموزشی و پژوهشی
  • ساماندهی گروه های آموزشی
  • تهیه و تنظیم برنامه های لازم جهت توسعه همکاری های آموزشی
  • برنامه ریزی به منظور ارتقاء رتبه دانشگاه در سطح ملی ( طرح راد )
  • برنامه ریزی برای ارتقاء کیفیت آزمون ها و ارتقاء کیفیت برنامه ها و دوره های آموزشی
  • تشکیل منظم جلسات شورای آموزشی دانشگاه

  • برنامه ریزی و تنظیم خط مشی و روشهای اجرائی لازم جهت اجرای مصوبات شورای آموزشی دانشکده
  • نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی گروهها و کوشش در جهت حل مشکلات آموزشی آنها
  • تهیه و تنظیم سیاستهای آموزشی دانشگاه و ارائه آن به رئیس دانشگاه
  • نظارت بر برنامه ریزی عملیاتی سالیانه
  • نظارت بر اجرای برنامه های عملیاتی
  • استخراج برنامه های عملیاتی قابل اجرا از اسناد وزارتی تحول در نظام سلامت
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

اساتید

  • برنامه ریزی به منظور سازماندهی ، جذب، ارتقاء وتوسعه دانش و مهارت های اعضاء هیأت
  • تدوین شرح وظایف و تدوین آیین نامه و ترفیعات ( اعضای هیات علمی )
  • ارزشیابی عملکرد آموزشی سالیانه اعضای هیات علمی بمنظور ارتقاء کیفیت فعالیت آنها

دانشجویان

  • برنامه ریزی به منظور ارتقای ساز و کار حمایت و هدایت تحصیلی دانشجویان
  • برنامه ریزی بمنظور ارتقاء سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر
  • رسیدگی به تخلفات آموزشی دانشجویان از طریق کمیته انضباطی

شرح وظایف عضو دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی

آموزش و توانمندی اساتید

  • برنامه ریزی شرکت اعضای هیات علمی در دوره آموزش مجازی آموزش پزشکی
  • شناسایی و ارتقای مستمر مهارت های کاری موردنیاز
  • ارتقاء همه جانبه عملكرد آموزشي اساتيد با تاكيد بر فرآيند ياددهي و يادگيري
  • آموزش روشهاي يادگيري و مطالعه به دانشجويان پزشكي
  • استفاده از تكنولوژي نوين و به روز آموزشي

  • طراحي و اجراي متد هاي آموزشي نوين و كارامد
  • ارتقاء سطح آموزش كليه دوره ها با بهره گيري از روشهاي جديد آموزش
  • تهيه بانك اطلاعاتي اساتيد در زمينه آموزش پزشكي
  • بررسي و مطالعه فرصتهاي آموزشي در داخل و خارج از كشور و ايجاد ارتباط با مراكز علمي معتبر جهت ارتقاء سطح آموزش پزشكي
  • ايجاد ارتباط با موسسات برون سازماني مرتبط با آموزش در كشور
  • برگزاري نشستهاي كشوري و بين المللي آموزش پزشكي

برنامه ریزی هدفمند

  • مرور نظام مند بر برنامه هاي درسي موفق و مطرح در دنيا
  • بهبود و بازنگري برنامه هاي آموزشي
  • انطباق برنامه هاي درسي با نياز جامعه
  • انطباق برنامه هاي درسي با وظايف (task) آينده دانشجويان
  • تعيين core curriculum در برنامه درسي دانشگاه
  • تعيين core competency در برنامه ريزي درسي دانشگاه
  • هدفمند شدن برنامه هاي آموزشي مدرسين
  • استفاده بهينه از زمان و امكانات جهت آموزش كيفي


  • نظارت و پيگيري اجرايي برنامه هاي آموزشي مدرسين
  • تدوين برنامه هاي آموزشي در سطوح مختلف ( طرح دوره " "course plan و طرح درس Lesson Plan اساتيد دركليه دروس عملي، نظري و باليني و در تمام گروه هاي آموزشي)
  • تدوين log book جهت دوره‌هاى تخصصى
  • ارزشيابي طرح درس اساتيد و ارائه بازخورد برنامه‌ريزى شده در کارگاه‌هاى آموزشى ويژه مدرسين
  • تدوين راهنماي مطالعاتي براي دانشجويان
  • نظارت بر اجراى برنامه‌هاى آموزشى و ارزشيابى آنها
  • ارتقاء برنامه هاي درسي و منابع آموزشي به روز از طريق بازنگري در ابتداي هر ترم
  • مشاركت و پيگيري اجراي برنامه ها توسط مديران گروه ها

اجرای موثر سایر امور محول شده

  • برگزاری کارگاه های آموزشی Medical Education بر اساس نیازسنجی.
  • تشکیل جلسات ماهانه به صورت سخنرانی، پانل و کنفرانس با محوریت موضوعات آموزش پزشکی.
  • تقویت و تجهیز کتابخانه مرکز با هدف برطرف کردن نیاز اعضاء هیأت علمی علاقه مند به منابع معتبر و جدید در زمینه آموزش پزشکی.
  • برگزاری دوره های آموزشی مورد نیاز اعضاء هیأت علمی مانند زبان، کامپیوتر، مقاله نویسی اطلاع رسانی و...
  • فراهم نمودن برنامه عملیاتی دقیق و منصفانه جهت برقراری طرح تمام وقتی اعضاء هیأت علمی.
  • توسعه کمی وکیفی رشته های جدید متنایب با نیاز جامعه.
  • بازنگری برنامه های آموزشی و تدوین Course plan، Lesson plan، Logbook کلیه رشته‌های موجود در دانشگاه. سازماندهی و نظارت بر اجرای آزمونهای پیشرفت تحصیلی.
  • ارزشیابی مستمر اساتید ومدیران گروههای آموزشی عملیاتی کردن برنامه و خارج شدن از کاغذ و جزوه.


  • ایجاد سیستم قوی و کارآمد ارزشیابی مداوم برنامه های آموزشی در گروهها.
  • جلب مشارکت افراد علاقه مند به آموزش پزشکی و استفاده از تواناییهای آنان در امر برگزاری (دوره های آموزشی) کارگاه ها و جلسات ماهانه مرکز.
  • دعوت از اساتید برجسته ایرانی و خارجی برای برگزاری جلسات آموزشی.
  • انجام نیاز سنجی آموزشی از مدیران آموزشی، اعضاء هیأت علمی و دانشجویان.
  • شناسایی و جلب مشارکت سازمانها و ارگانهای دولتی و غیردولتی که می توانند در جهت ارتقاء آموزش پزشکی با EDC همکاری نمایند.
  • ایجاد انگیزش در همکاران EDC از طریق معادل سازی فعالیت اعضاء هیأت علمی، برقراری اضافه کار پرسنل براساس نوع میزان فعالیت و...
  • تهیه دستورالعملهای اجرایی در زمینه چگونگی استفاده از روشهای آموزشی مدون جهت اعضاء هیأت علمی.
  • توزیع منظم حداقل یک یا دو مجله معتبر ذر زمینه آموزش پزشکی در سطح گروههای آموزشی.

شرح وظایف مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

بسترسازی برای آموزش موثر به دانشجویان

  • نظارت کامل بر اجرای مقررات وآئین نامه ها و بخشنامه ها و قوانین آموزشی و ضوا بط مربوط به آن و رعایت اصل کلی آن ها
  • همکاری و تعامل با سایر بخش های موسسه در انجام وظایف مربوطه در زمینه شغل مورد تصدی
  • مطلع نمودن کلیه کارکنان زیر مجموعه از جدیدترین آیین نامه های آموزشی ابلاغ شده از شورایعالی برنامه ریزی آموش علوم پزشکی
  • کمک به کارشناسان درباره قوانین و مقررات و بخشنامه های آموزشی صادره و الزام به رعایت آن
  • اقدام به موقع نسبت به تشکیل شوراهای آموزشی
  • تقسیم کار بین مسئولان تحت نظارت خود
  • امضا کردن نامه ها طبق دستورالعمل ها و بخشنامه های صادره درزمینه آموزش طبق اختیارات تفویض شده
  • کوشش در ایجاد ارتباط و هماهنگی بین کارکنان آموزش درجهت پیشبرد امور محوله
  • تهیه پیش نویس مکاتبات مربوطه
  • پاسخگوئی به سئوالات مراجعان و اولیا و دانشجویان
  • ارتباط و همکاری و هماهنگی با مدیران گروه های آموزشی
  • اجرا و نظارت در برگزاری امتحانات پایان ترم
  • برآورد نیازهای مربوط به کادر آموزشی
  • ارزیابی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی
  • ارزیابی محاسبه و جمع بندی فعالیت های اعضای هیات علمی در پایان هر نیمسال و اعلام فعالیتهای اضافی به مراجع ذیربط و در نهایت پرداخت معادل واحدهای اضافی بصورت ساعت به امور مالی
  • نظارت بر صدور و امضاء ابلاغ تدریس اساتید مدعو
  • نظارت بر تنظیم قرار داد حق التدریس اساتید مدعو و امضاء آن
  • تنظیم دستور کار جلسات شورای آموزشی
  • تنظیم دستور کار کمیسیون موارد خاص دانشگاه

  • ابلاغ مصوبات شورای آموزشی و جلسات کمیسیون موارد خاص به واحدهای ذیربط
  • شرکت در جلسات کمیته منطقه ای
  • دریافت مشکلات خاص دانشجویان و ارائه آن به کمیته منطقه ای
  • ابلاغ تقويم آموزشي
  • اعلام فراغت از تحصيل كليه دانش آموختگان
  • بررسی انجام امور مربوط به تغییر رشته دانشجویان
  • دریافت مکاتبات وزارت متبوع و اقدام و پاسخگویی مناسب به ان
  • هماهنگی لازم برای کمک به مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد
  • جوابگویی در مراجعات حضوری و تلفنی دانشجویان و حل مشکلات احتمالی آنان
  • همکاری لازم با سایر واحدهای موسسه از قبیل امور دانشجویی و فرهنگی به حسب مورد
  • تهیه فرمهای مناسب جهت صدور گواهینامه موقت
  • صدور تاييديه موقت تحصيلي جهت انجام طرح نيروي انساني
  • طراحي كليه آزمونهاي داخلي دانشگاه
  • نظارت بر امور مربوط به تقاضاهای مرخصی تحصیلی و حذف و اضافه و حذف تکدرس
  • نظارت بر سیستم بایگانی و ضبط کلیه سوابق اقدام شده در پرونده دانشجویان.
  • همکاری با کمیته انضباطی دانشجویان
  • نظارت بر ثبت کد دروس و کد اساتید دروس و تکمیل اطلاعات در سیستم دانشجویی
  • ثبت اطلاعات فارغ التحصیلان و کنترل تاریخ فراغت از تحصیل،میزان تعهدات و بدهی ها
  • تهیه گواهینامه موقت فراغت از تحصیل پس از اخذ تمامی مراحل و تایید واحد های مختلف
  • نظارت و ارزیابی بر کار کارشناسان زیر مجموعه و اعلام نقاط قوت و ضعف آنان
  • درخواست و تهیه امکانات و فضای لازم جهت انجام امور مربوطه
  • نظارت بر برنامه ریزی عملیاتی سالیانه
  • نظارت بر اجرای برنامه های عملیاتی
  • استخراج برنامه های عملیاتی قابل اجرا از اسناد وزارتی تحول در نظام سلامت
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

هدفگذاری، تصمیم گیری و اجرای برخی امور محوله درراستای بهبود آمور آموزش

  • سياستگذاري، برنامه ريزي و ايجاد زير ساخت هاي لازم براي توسعه و گسترش دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتري عمومي از طريق برآورد ظرفيت گروهها، پيشنهاد و پيگيري تدوين و تصويب آئين نامه ها و برنامه هاي آموزشي جديد ، پيگيري اخذ مجوز راه اندازي گروه و رشته هاي جديد پيشنهاد بخش نامه هاي لازم .
  • پايش و نظارت بر نحوه ارائه خدمات آموزشي به دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي
  • برنامه ریزی جهت ارتقاء سطح آموزش در افق های کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت
  • تهیه برنامه استراتژیک توسعه آموزش دانشگاه در افق کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت
  • نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای مربوط به کارشناسان اداره آموزش و انجام همکاری های لازم با آنان
  • تهیه برنامه مدون جهت ثبت نام و فارغ التحصیلی
  • نظارت بر امور مربوط به تقاضاهای مرخصی تحصیلی، حذف و اضافه و حذف تک درس
  • نظارت بر ثبت اطلاعات و تغییر مشخصات دانشجویان در سیستم آموزشی
  • نظارت بر انجام ثبت نمرات و یا تحویل ریز نمرات دانشجویان به آنان
  • نظارت بر سیستم بایگانی و ضبط کلیه سوابق اقدام شده در پرونده دانشجویان
  • نظارت و بررسی ثبت نمرات پایان ترم دانشجویان در سیستم دانشجویی و هماهنگی با واحد فناوری اطلاعات
  • شرکت در جلسه شورای آموزشی اداری موسسه


  • درخواست ریز نمرات و تأییدیه تحصیلی برای دانشجویان کارشناسی ارشد
  • معرفی دانشجوی فارغ التحصیل شده به امور دانشجویی جهت تسویه حساب
  • تهیه گواهینامه موقت فراغت از تحصیل پس از اخذ تمامی مراحل و تایید واحد های مختلف
  • نظارت و ارزیابی بر کار کارشناسان زیر مجموعه و اعلام نقاط قوت و ضعف آنان
  • ارزیابی مکرر فعالیتهای زیر مجموعه و ارائه گزارش به مسئولین مافوق
  • تعامل موثر با سایر موسسات آموزش عالی و دانشگاههای علوم پزشکی
  • دريافت مجوز نظام وظيفه جهت مقاطع و رشته هاي جديد تحصيلي
  • پايش و نظارت بر روند تحصيلي دانشجويان مقاطع كارشناسي و دكتري عمومي و حسن اجراي آئين نامه ها و مقررات مربوطه و ارائه گزارشاتo ارسال نامه مركز خدمات آموزشي وزارت متبوع به دفتر روابط بين الملل و امور دانشگاهي به منظور بلامانع بودن ادامه تحصيل دانش آموخته
  • مدیریت نرم افزار سما

کارشناس خدمات آموزشی و پذیرش و ثبت نام

تلاش در جهت ارائه آموزش موثر و مطلوب

  • برنامه ریزی برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور استفاده هرچه بهتر از آیین نامه های مربوط
  • همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در جهت ارتقای کیفیت آموزش
  • تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص و تهیه صورتجلسات و ابلاغ آنها جهت اجرا
  • تشکیل دایره امتحانات دانشگاه و نظارت بر برگزاری صحیح و سالم امتحانات
  • تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی
  • برقراری ارتباط با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
  • نظارت بر صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه در صورت لزوم
  • نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان
  • پیشنهاد به شورای آموزشی درخصوص شرایط نقل و انتقالات دانشجویان و نظارت بر حسن اجرای مصوبات در این خصوص.
  • تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات دانشجویان رشته های مختلف و ارجاع به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دانشکده در خصوص استفاده بهینه از امکانات اموزشی
  • ارائه خدمات آموزشي امور مربوط به تعهدات از قبيل گواهي اشتغال به تحصيل، مرخصي تحصيلي، اخذ گواهي فراغت از تحصيل مقطع قبلي، امور مربوط به نظام وظيفه، بررسي و نظارت بر گزارش هاي فراغت از تحصيل و اعلام آن به اداره دانش آموختگان، اعطاي فرصت ارفاقي، انصراف از تحصيل دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي
  • ثبت نام از كليه پذيرفته شدگان آزمون هاي متمركز و نيمه متمركز كليه مقاطع تحصيلي
  • پذيرش دانشجويان مهمان و انتقالي
  • اطلاع رساني به كليه داوطلبان و پذيرفته شدگان از طريق به روز رسانـي وب سايت معاونت، تلفن گويا

  • صدور گواهي موقت تحصيلي
  • صدور تاييديه تحصيلي
  • بررسي پرونده و مدارك فارغ التحصيل جهت صدور مجوز مدرك تحصيلي
  • ارائه گواهي ريز نمرات دانشجوي انصرافي پس از طي مراحل قانوني
  • مدیریت برگزاری کلاس ها و هماهنگی های آن در گروه ها
  • برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم و حضور به عنوان مراقب
  • تهیه لیست حضور و غیاب دانشجویان
  • راهنمایی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و تماس گیرندگان
  • اطلاع رسانی به اساتید و دانشجویان جهت تشکیل کلاس های فوق العاده و کنسل شدن کلاس ها
  • انتخاب واحد دانشجویان و بررسی سقف و کف انتخاب واحد مجاز و پیگیری تخلفات
  • بررسی وضعیت تحصیلی دانشجویان در ترم های مختلف و استخراج مشروطین و نفرات برتر علمی هر کلاس و اعلام به کلیه اساتید مشاور و امور مالی و ارسال نامه به درب منازل
  • انجام کلیه مراحل مربوط به به تغییر رشته دانشجویان
  • تطبیق واحد دانشجویان براساس آئین نامه شورای آموزشی و ثبت در کارنامه دانشجو
  • معرفی استعدادهای درخشان به سازمان سنجش جهت استفاده دانشجویان ذینفع از این سهمیه
  • محاسبه حق التدریس اساتید و اعلام به امور مالی
  • محاسبه حق الزحمه نمایندگان و اعلام به امور مالی و تشکیل جلسات با نمایندگان جهت مدیریت و برگزاری بهتر کلاس ها
  • بروز کردن اطلاعات در خصوص کلیه قوانین آموزشی و دستورالعمل های آن
  • انجام امورات دانشجویان در خصوص مرخصی تحصیلی و حذف و اضافه و حذف تک درس
  • انجام سایر امور محول توسط مافوق

کارشناس خدمات آموزشی و امور دانش آموختگان

تلاش در جهت ارائه آموزش موثر و مطلوب

  • برنامه ریزی برای دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان به منظور استفاده هرچه بهتر از آیین نامه هایمربوط
  • همکاری با مرکز مطالعات و توسعه آموزش پزشکی در جهت ارتقای کیفیت آموزش
  • تشکیل شورای آموزشی و کمیسیون موارد خاص و تهیه صورتجلسات و ابلاغ آنها جهت اجرا
  • تشکیل دایره امتحانات دانشگاه و نظارت بر برگزاری صحیح و سالم امتحانات
  • تهیه و تنظیم تقویم دانشگاهی
  • برقراری ارتباط با سایر دانشگاه ها و موسسات آموزشی
  • نظارت بر صدور ریزنمرات و گواهینامه ها، دانشنامه ها و تاییدیه تحصیلی دانش آموختگان
  • نظارت بر صدور گواهی اشتغال به تحصیل دانشجویان و معرفی به نظام وظیفه در صورت لزوم
  • نظارت بر امور ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان
  • پیشنهاد به شورای اموزشی درخصوص شرایط نقل و انتقالات دانشجویان و نظارت بر حسن اجرای مصوبات در این خصوص.
  • تهیه و تنظیم آمار و اطلاعات دانشجویان رشته های مختلف و ارجاه به مراجع ذیصلاح
  • همکاری با دانشکده در خصوص استفاده بهینه از امکانات اموزشی
  • ارائه خدمات آموزشي امور مربوط به تعهدات از قبيل گواهي اشتغال به تحصيل، مرخصي تحصيلي، اخذ گواهي فراغت از تحصيل مقطع قبلي، امور مربوط به نظام وظيفه، بررسي و نظارت بر گزارش هاي فراغت از تحصيل و اعلام آن به اداره دانش آموختگان، اعطاي فرصت ارفاقي، انصراف از تحصيل دانشجويان دوره مقاطع كارشناسي

  • بررسی پرونده تحصیلی دانش آموخته از هنگام ثبت نام تا زمان دانش اموختگی براساس قوانین تدوین شده
  • استعلام از مدیریت امور دانشجویی به منظور اعلام بهره مندی دانش اموخته از امکانات صندوق رفاه
  • اعلام دانش آموختگی دانش آموختگان مرد به معاونت وظیفه عمومی ناجا
  • اعلام دانش آموختگی دانش آموختگان به مرکز امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • ثبت نام از كليه پذيرفته شدگان آزمون هاي متمركز و نيمه متمركز كليه مقاطع تحصيلي
  • پذيرش دانشجويان مهمان و انتقالي
  • اطلاع رساني به كليه داوطلبان و پذيرفته شدگان از طريق به روز رسانـي وب سايت معاونت، تلفن گويا
  • صدور گواهي موقت تحصيلي
  • صدور تاييديه تحصيلي
  • بررسي پرونده و مدارك فارغ التحصيل جهت صدور مجوز مدرك تحصيلي
  • ارائه گواهي ريزنمرات دانشجوي انصرافي پس از طي مراحل قانوني
  • مدیریت برگزاری کلاس ها و هماهنگی های آن در گروه ها
  • برگزاری امتحانات میان ترم و پایان ترم و حضور به عنوان مراقب
  • تهیه لیست حضور و غیاب دانشجویان
  • راهنمایی و پاسخگویی مناسب به ارباب رجوع و تماس گیرندگان
  • انجام سایر امور محوله توسط مافوق

گزارش عملکرد

  • گزارش عملکرد گروه علوم تغذیه در سال 97-98

  • گزارش عملکرد گروه علوم آزمایشگاهی در 97-98

  • گزارش عملکرد گروه فناوری اطلاعات سلامت در سال 97-98

  • 1

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / استعدادیابی، پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

گفتگوها

  •  مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

    مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها