FA - EN
برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه (تفسیر CBC و اسمیر خون محیطی) با 5 امتیاز بازآموزی
جمعی از دانشجویان علوم آزمایشگاهی به همراه جناب اقای دکتر زرین فر
جمعی از دانشجویان فعال علوم تغذیه
جمعی از دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت

ارزیابی اساتید در نیمسال 981 مشاهده

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه مشاهده

اخبار

  • کارگاه تفسیر CBC

    برگزاری کارگاه آموزشی یک روزه"تفسیر CBC و اسمیر خون محیطی" با 5 امتیاز بازآموزی

  • کارگاه مقاله نویسی

    دومین دوره آموزشی 14 ساعته"چگونه مقاله علمی انگلیسی بنویسم؟"

  • فوتسال

    نتایج دور رفت مسابقات فوتسال جام وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
آرشیوماهنامه خبری

اطلاعیه

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
آرشیو

گفتگوها

  •  مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

    مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

شرح وظایف مدیریت گروه

امور آموزشی

  • برنامه ریزی دروس گروه در هر نیمسال تحصیلی
  • همکاری در فرایند انتخاب اساتید مدعو گروه
  • نظارت بر طرح درس ها، کیفیت تدریس، کیفیت جزوات و اسلایدها، فعالیت در سام، حضور و غیاب، ارزشیابی صحیح دانشجویان، اعلام به موقع نمرات امتحانی، ارزیابی دانشجویان از اساتید
  • اظهارنظر درباره پذیرش دانشجویان انتقالی، مهمانی و معادل سازی واحدهای درسی
  • بررسي انتخاب واحد دانشجويان در خصوص رعايت پيشنياز، سقف واحد و تاييد برگه انتخاب واحد
  • همکاری با مرکز توسعه آموزش علوم پزشکیEDC
  • همکاری با مهارتکده در جهت اجرای وبینارها، سمینارها و کارگاه های علمی و مهارتی
  • برنامه ریزی و نظارت بر امور مربوط به دروس کارآموزی و کارورزی
  • برنامه ریزی و نظارت بر اقدامات مربوط به کنکور کارشناسی ارشد دانشجویان
  • ارزيابي كار سالانه اعضاي گروه و گزارش آن به رئيس مرکز
  • انعكاس مشكلات گروه اعم از مشكلات نيروي انساني، تجهيزاتي و مشكلات فرآيندي گروه به رئيس مرکز

امور پژوهشی

  • اظهار نظر در مورد شركت اعضاي گروه در كنفرانس ها و کنگره های علمی
  • نظارت بر فعالیت های پژوهشی اعضای هیات علمی گروه شامل طرح های پژوهشی، کتابها، مقالات، راهنمایی و مشاوره پایان نامه ها و پروژه های دانشجویان
  • همکاری با معاونت پژوهشی در جهت برگزاری همایش های علمی و دانشجویی و نمایشگاه پژوهش و فناوری
  • اظهار نظر درباره فرصت هاي مطالعاتي و ماموريت هاي اعضاي گروه

امور اجرایی

  • پاسخگویی مناسب به درخواستها، انتظارات، پیشنهادات و انتقادات دانشجویان
  • نظارت بر نحوه تعامل اعضای هیات علمی و اساتید مدعو گروه با دانشجویان
  • بررسی و اعلام نظر در مورد تجهیزات، كتابها و نشريات مورد نياز
  • همکاری در ارزيابي عملکرد سالانه اعضاي گروه
  • انعكاس مشكلات گروه اعم از مشكلات نيروي انساني، تجهيزاتي و فرآيندي به مدیران بالاتر
  • ارائه پيشنهاد همكاري هاي آموزشی و پژوهشی با ساير دانشگاه ها و موسسات آموزشي يا پژوهشي داخلي و خارجي
  • تدوین برنامه عملیاتی سالیانه گروه
  • همکاری با مدیریت مالی در تدوین بودجه سالیانه گروه
  • پيشنهاد جذب اعضاي هيات علمي جدید

  • انجام كليه مكاتبات رسمي گروه
  • مستندسازی اسناد و سوابق گروه
  • شرکت در جلسات وزارتی و شوراهای دانشکده، آموزشی، تحصیلات تکمیلی، پژوهشی و سایر جلسات به تشخیص مدیران بالاتر
  • تشكيل منظم جلسات شوراي گروه
  • تدوین گزارشات دوره ای و منظم عملکرد گروه
  • تدوین، بازنگری و اصلاح دوره ای فرایندها و روش های انجام کار در گروه
  • تدوین و بروزرسانی پروتکل های گروه
  • استخراج برنامه های عملیاتی قابل اجرا از اسناد وزارتی تحول در نظام سلامت
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

شرح وظایف اعضای هیات علمی

آموزش

  • تدریس دروس نظری، عملی، کارگاهی، آزمایشگاهی و کارآموزی با استفاده از روش های نوین تدریس
  • مدیریت دروس ارائه شده در سامانه آموزش مجازی (سام) و جلب مشارکت دانشجویان در استفاده از آن
  • ارزشيابي دانشجويان متناسب با اهداف آموزشي
  • برگزاری آزمون های کلاسی، میان ترم و یا پایان ترم به صورت مجازی
  • انتقال پیام های فرهنگی و تربیتی در قالب برنامه درسی پنهان
  • تشویق و راهنمایی دانشجویان به استفاده از منابع اصلی و تخصصی هر رشته به زبان اصلی
  • توانمند ساختن بیشتر دانشجویان در واحد های کارآموزی و عملی هر رشته

مشاوره

  • آشنا نمودن دانشجویان تحت مشاوره با مقررات و ضوابط آموزشي، دانشجويي و انضباطي
  • ارائه مشاوره هاي لازم به دانشجویان تحت مشاوره در زمينه های تحصیلی، شغلي، فرهنگی، اجتماعی و...
  • بررسي و تاييد فرم هاي انتخاب واحد، گواهي پزشكي، ميهماني، انتقالي، جابجايي و حذف و اضافه و حذف اضطراري واحدهاي درسي و حذف ترم دانشجویان تحت مشاوره
  • بررسي و شناسايي مسائل فردی، خانوادگی، تحصیلی و افت تحصیلی دانشجویان تحت مشاوره و اعلام و ارجاع آن ها به مرکز مشاوره در صورت لزوم
  • ثبت اطلاعات مشاوره ای دانشجویان تحت مشاوره در سامانه های مربوطه
  • راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات آموزشی، پژوهشی، تربیتی و شغلی به دانشجويان مراجعه کننده
  • شناخت استعدادها و توانايي هاي بالقوه دانشجویان و كمك به شكوفايي منطقي آنها و معرفي دانشجويان با استعداد در زمينه هاي آموزشي، پژوهشي و فرهنگي به مسئولين دانشكده

پژوهش

  • اجرای پروژه های پژوهشی مصوب شورای پژوهشی دانشکده با مشارکت دانشجویان
  • چاپ و انتشار مقالات و کتب علمـی و ارائه مقاله در سمینارها و همایش های داخلی و خارجی با مشارکت دانشجویان
  • داوری مقالات، طرح ها و پایان نامه های پژوهشی و ویراستاری مجلات و کتب علمی
  • راهنمایی و مشاوره پروژه ها و پايان نامه های دوره های کارشناسی و مقاطع تحصيلات تکميلی
  • برگزاری ژورنال کلاب و شرکت در ژورنال کلاب ها
  • برگزاری و یا همکاری در همایش های تخصصی در دانشگاه یا دانشگاه های مرتبط
  • تشویق دانشجویان به شرکت در همایش های علمی و تخصصی
  • برگزاری کارگاه ها یا کلاس های روش تحقیق یا مقاله نویسی برای دانشجویان
  • تشویق دانشجویان در جهت ایده پردازی و خلاقیت در رشته تخصصی (ایده های start up)

همکاری و ارتباط با سایر واحدها

  • همکاری با معاونت دانشجویی فرهنگی و معاونت پژوهشی در جهت برگزاری کارگاه ها و سمینارهای علمی و مهارتی
  • همکاری با روابط عمومی در تولید محتوای دیجیتال برای رسانه ها و شبکه های اجتماعی دانشکده
  • همکاری با دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی (EDO) در جهت برگزاری کارگاه های روش تدریس
  • همکاری با مرکز مهارتی در جهت برگزاری کارگاهها و کنفرانسهای آموزش مداوم و مهارتی

توانمندسازی

  • شرکت در جلسات و کارگاه های حضوری و مجازی مشاوره ای مرکز مشاوره
  • شرکت در جلسات و کارگاه های حضوری و مجازی روش تدریس دفتر توسعه آموزش علوم پزشکی (EDO)
  • شرکت در جلسات و کارگاه های حضوری و مجازی سازمانی واحد آموزش نیروی انسانی
  • شرکت در جلسات و کارگاه های تخصصی هر رشته و توانمند سازی اساتید در زمینه پژوهشی با دعوت از اساتید مدعو
  • شرکت در جلسات و کارگاه های حضوری و مجازی روش تحقیق و آماری تخصصی
  • شرکت در جلسات حضوری با مدیران دانشگاه و سایر اعضای هیئت علمی از سایر گروه ها در جهت توانمند سازی بیشتر اساتید
  • شرکت در کارگاه های تخصصی در حوزه فعالیت در خارج از محیط دانشگاه زیر نظر مدیر گروه

امور اجرایی

  • انجام مسئولیت های اجرایی مختلف در دانشکده در صورت انتصاب
  • شرکت فعال در شوراها و کمیته های دانشکده در صورت عضویت
  • ارائه گزارش عملکرد به صورت منظم و دوره ای به مدیریت های ذیربط
  • شرکت منظم در جلسات گروه آموزشی و سایر جلسات دعوت شده

شرح وظایف مسئول نظارت برآزمایشگاهها

بهبود وضعیت آموزش در آزمایشگاه ها

  • کنترل و تایید برنامه آزمایشگاهها
  • کنترل و تایید برنامه کارشناسان وحضورکارشناسان در آزمایشگاهها
  • تایید نهایی مواد سفارش داده شده توسط کارشناسان و تایید شده توسط مدیرگروه
  • تایید نهایی تجهیزات درخواست شده برای خرید با توجه به نیاز آزمایشگاهها
  • نظارت بر تغییرساختارآزمایشگاهها و تاییدآن
  • نظارت برعملکرد اساتید و دستیاران اساتید در آزمایشگاهها
  • نظارت برگذاشتن پروتکل دروس عملی آزمایشگاهها درسام توسط اساتید
  • ممیزی دوره ای آزمایشگاهها و ارسال گزارش برای مدیرگروه

  • بررسی و تایید نهایی فاکتور مواد و تجهیزات خریداری شده
  • بررسی و رفع مشکلات موجود در آزمایشگاهها
  • نظارت بر انجام منظم کنترل کیفی آزمایشگاهها
  • ارسال گزارشی از عملکرد اساتید در آزمایشگاهها برای مدیرگروه و مدیر امور آموزشی
  • تایید و نظارت بر سرویس و تعمیرات تجهیزات
  • نظارت بر ارسال گزارش مربوط به برگزاری آزمایشگاهها توسط کارشناس آزمایشگاه
  • نظارت بر پرداخت حق الزحمه کارشناسان و دستیاران آزمایشگاه در صورت لزوم

شرح وظایف کارشناس آزمایشگاه

اداره موفق امور آزمایشگاه

  • دریافت طرح درس و برنامه مواد مورد نیاز هر آزمایشگاه از استاد مربوطه
  • تهیه نمونه های آزمایشگاهی
  • آماده نمودن مواد، محلول ها، محیط های کشت و... برای آزمایش ها قبل از شروع هر کلاس
  • کنترل و بازدید مداوم از کلیه وسایل آزمایشگاهی و مراقبت در نگهداری و استفاده درست از آن
  • برطرف نمودن اشکالات و آماده نمودن محلول های مورد نیاز برای انجام آزمایشات ارائه شده
  • تهیه گزارش از کوشش، پیشرفت و مشکلات موجود برای مدیر گروه
  • ﺗﻮﺿﻴﺢ ﺑﻪ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن در ﻣﻮرد روش ﻛﺎر ﻋﻤﻠﻲ روﺗﻴﻦ آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎه
  • ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ اﻧﺠﺎم ﻋﻤﻠﻴﺎت دﺳﺘﮕﺎﻫﻲ آزﻣﺎﻳﺸﻬﺎي روﺗﻴﻦ
  • ﺗﻌﻴﻴﻦ و ﺗﻮﺿﻴﺢ ﻧﺤﻮه و ﺷﺮاﻳﻂ اﺳﺘﻔﺎده از دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎ
  • ﭘﻴﮕﻴﺮي ﺧﺮاﺑﻲ دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎ و درﺧﻮاﺳﺖ ﻣﻮاد و وﺳﺎﻳﻞ ﻋﻤﻮﻣﻲ ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎه
  • ﻫﻤﻜﺎري در اﻧﺠﺎم ﻃﺮح ﻫﺎي ﺗﺤﻘﻴﻘﺎﺗﻲ ﺑﺎ اﺳﺎﺗﻴﺪ ﮔﺮوه ﻳﺎ ﺳﺎﻳﺮ ﮔﺮوﻫﻬﺎ در داﻧﺸﻜﺪه به ﻋﻨﻮان ﻫﻤﻜﺎر ﻃﺮح
  • رﻋﺎﻳﺖ ﻣﻘﺮرات اداري در ﺣﺪ آﺋﻴﻦ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎ
  • درﺧﻮاﺳﺖ و ﭘﻴﮕﻴﺮي اﻣﻜﺎﻧﺎت ﺟﺪﻳﺪ ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎه

  • رﻋﺎﻳﺖ و ﻧﻈﺎرت ﺑﺮ ﻗﻮاﻋﺪ ﺻﺮﻓﻪ ﺟﻮﻳﻲ در ﻛﻠﻴﻪ ﻣﻮارد آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎه
  • ﭘﻴﮕﻴﺮي ﺗﻬﻴﻪ وﺳﺎﻳﻞ اﻳﻤﻨﻲ ﻣﻮرد ﻧﻴﺎز آزﻣﺎﻳﺸﮕﺎه و ﺗﺬﻛﺮات ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﻪ داﻧﺸﺠﻮﻳﺎن در ﺣﻴﻦ ﻛﺎر
  • ایجاد نظم و ترتیب در محیط فیزیکی آزمایشگاه
  • پیگیری و هماهنگی با مسئول درصورت خرابی دستگاهها و تجهیزات
  • سرکشی و نظارت بر عملکرد پرسنل خدماتی
  • نظارت و انجام آزمایشات وقت گیر و ارائه نتایج به دانشجویان
  • انجام امور مربوط به تسويه حساب آزمايشگاهي دانشجويان
  • تدریس برخی دروس عملی
  • پروسه قیمت گرفتن مواد و وسایل از شرکت های مختلف، آنالیز بهترین قیمت با برند مناسب و ارسال نتیجه به مدیر گروه و مسئول آزمایشگاه ها جهت تایید قیمت ها برای خرید
  • پروسه سفارش خرید و پیگیری های لازم تا زمان تحویل مواد وسایل
  • نظارت برفعالیت ها و ساعات حضور دیگر کارشناسان آزمایشگاه
  • ارسال گزارشی از فعالیتهای سایر کارشناسان به مدیرگروه
  • آموزش های لازم به دستیاران کلاس های مختلف در تمامی دروس آزمایشگاهی
  • ارسال گزارش هفتگی از برگزاری آزمایشگاه ها به همراه جزئیات لازم برای مدیر گروه و مسئول آزمایشگاه ها
  • داشتن مسئولیت اصلی آزمایشگاههای طبقه سوم، دوم و منهای 2 . در صورت بروز هر مشکل در هر آزمایشگاه کارشناس می‏بایست پاسخگو باشند و عدم انطباق ارسال خواهد شد.
  • حضور در تمام آزمونهای عملی آزمایشگاهها و کمک به تهیه مواد مربوط به امتحان عملی آزمایشگاهها

شرح وظایف مسئولواحدکارآموزی در عرصه

بهبود وضعیت آموزش واحد کارآموزی در عرصه

  • پیگیری دریافت اطلاعات (تماس، شماره دانشجویی، آزمایشگاه کارآموزی 1، محل زندگی) از کلیه دانشجویان
  • پیگیری تعداد دانشجویانی قابل پذیرش توسط آزمایشگاه های تحت قرار داد برای ترم جاری
  • ارتباط و پیگیری با آزمایشگاه های جدید جهت توسعه آموزش
  • برنامه ریزی و چینش دانشجویان در آزمایشگاه ها بر اساس اولویت های معین
  • تهیه معرفی نامه دانشجویان (با مهر و امضای معاونت محترم آموزشی)

  • پیگیری اخذ قرارداد با آزمایشگاه ها توسط امور مالی
  • پیگیری ارسال معرفی نامه و قراردادها با آزمایشگاه ها
  • پیگیری حضور به موقع دانشجویان در آزمایشگاه ها (به صورت تلفنی و سر زدن)
  • پیگیری مشکلات مختلف دانشجویان در آزمایشگاه ها (مشکلات رفتاری، اخلاقی و آموزشی)
  • پیگیری ارسال نمرات کارآموزی توسط آزمایشگاه ها
  • در صورت نیاز برگزاری کارگاه های آموزشی (مانند انگل و قارچ) قبل از امتحان کارآموزی

شرح وظایف دستیار استاد آزمایشگاه

کمک به استاد آزمایشگاه

  • هماهنگی با استاد مربوطه برای ساعات تشکیل کلاس
  • تهیه مواد و محلولهای مورد نیاز جلسه با نظارت کارشناس آزمایشگاه
  • حضور و غیاب دانشجویان وثبت آن
  • کمک به استاد مربوطه درجلسات کلاسی
  • نظارت بر نظافت میزهای آزمایشگاه توسط دانشجویان

  • تحویل دادن مرتب آزمایشگاه به کارشناس پس از اتمام کلاس
  • کمک به استاد در تهیه پروتکل هر جلسه
  • تکمیل فرم نگهداری دستگاههای مورد استفاده درهرجلسه و تحویل به کارشناس
  • تحویل گزارشکار ازدانشجویان و درصورت نیاز کمک به تصحیح آنها
  • تحویل گرفتن مواد و وسایل مورد نیاز هرجلسه ازکارشناس و تحویل دادن آنها بعد از اتمام کلاس
  • هماهنگی برای تشکیل کلاسها و مواد مورد نیاز هرجلسه با کارشناس آزمایشگاه

شرح وظایف مسئول ژورنال کلاب

اجرای امور مربوط به ژورنال کلاب جهت افزایش آگاهی دانشجویان از مطالب به روز در حوزه علوم آزمایشگاهی

  • برنامه ریزی برگزاری ژورنال کلاب به صورت هفته درمیان در هر ترم ویژه اساتید و دانشجویان
  • تدوین پروتکل ژورنال کلاب
  • تدوین قوانین مربوط به ژورنال کلاب
  • برنامه ریزی جهت ارائه مقالات و مطالب به روز علوم آزمایشگاهی در جلسات ژورنال کلاب
  • در اختیار قرار دادن تقویم آموزشی ژورنال کلاب به واحد فناوری اطلاعات جهت درج در سایت بخش گروه علوم آزمایشگاهی



  • اطلاع رسانی موضوع مربوط به ژورنال کلاب سه روز قبل از برگزاری در کانال دانشجویی
  • به روز رسانی تقویم آموزشی ژورنال کلاب در سایت
  • برگزاری جلسه ژورنال کلاب مطابق با تقویم آموزشی تعیین شده
  • ارسال گزارش برگزاری ژورنال کلاب به مدیر گروه
  • ارسال خبر برگزاری جلسات ژورنال کلاب به واحد روابط عمومی

مشارکت دانشجویان در ارائه ژورنال کلاب جهت افزایش مهارتهای مختلف

  • تعیین دانشجو برای هر استاد با توجه به موضوع مورد علاقه دانشجو جهت کسب مهارتهای مختلف علمی (تهیه پاورپوینت، جستجو در پایگاههای علمی، سخنرانی و ...
 

شرح وظایف مسئول فعالیتهای دانشجویی

کنفرانس ها و کارگاهها

  • جستجو و پیداکردن همایشها وکنگره های مرتبط و مفید برای دانشجویان
  • معرفی کارگاههای علمی برای دانشجویان
  • برگزاری کارگاههای علمی مناسب برای دانشجویان
  • همکاری با مرکز مهارتی در جهت برگزاری خوب و با کیفیت کارگاههای دانشجویی
  • معرفی کنفرانسهای علمی دانشجویان

جشن ها و مسابقات

  • کمک به واحد دانشجویی- فرهنگی جهت برگزاری جشن و یا نمایشگاه روز علوم ازمایشگاهی
  • برگزاری مسابقه علمی در گروه با همکاری دانشجویان
  • کمک به برگزاری هفته پژوهش در تهیه پمفلت، کلیپ، ابتکار و نوآوری دربرنامه های هفته پژوهش و مطالب علمی توسط دانشجویان

اخبار و اطلاعیه ها

  • همکاری با روابط عمومی جهت اطلاع رسانی فعالیتهای گروه
  • ارسال اخبار گروه به واحد روابط عمومی
  • نظارت بر دانشجویان جهت گسترش فعالیتهای کانال لبومد در علوم آزمایشگاهی
  • نظارت بر فعالیتهای دانشجویان در پیج اینستاگرام گروه

نشریه علمی-دانشجویی

  • نظارت بر دانشجویان جهت تهیه مطالب مربوط به نشریه علمی-دانشجویی مکعب علمی
  • نظارت بر تدوین نشریه در هر نیمسال تحصیلی
  • کمک به واحد دانشجویی-فرهنگی در جهت چاپ نشریه در هر نیمسال دانشجویان
  • معرفی دانشجویان فعال در زمینه تدوین نشریه به واحد دانشجویی-فرهنگی

تعیین دانشجویان

  • تشکیل گروه تلگرامی دانشجویان فعال علمی در گروه
  • تقسیم بندی دانشجویان گروه علوم آزمایشگاهی بر اساس مهارتهای مختلف در هر حوزه
  • تعیین دبیر علمی هر گروه بر اساس رای تمام دانشجویان فعال علمی
  • نظارت بر تمام فعالیتهای دانشجویی
 

گزارش عملکرد

  • گزارش عملکرد گروه علوم تغذیه در سال 97-98

  • گزارش عملکرد گروه علوم آزمایشگاهی در 97-98

  • گزارش عملکرد گروه فناوری اطلاعات سلامت در سال 97-98

  • 1

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / پیش‌نیاز انتخاب رشته

    حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

سوالات متداول

  • 1
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها