FA - EN
برگزاری جشن روز غذا توسط گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان با همکاری علوم پزشکی مشهد
جلسه پرسش و پاسخ دکتر برلیانت بزرگمهر با دانشجویان علوم تغذیه وارستگان
آیین معارفه دانشجویان جدید وارستگانی
برگزاری دومین گردهمایی دانشجویان گروه فناوری اطلاعات سلامت
جمعی از دانشجویان فعال وارستگانی
جمعی از دانشجویان علوم آزمایشگاهی به همراه معاونت آموزشی
جمعی از دانشجویان علوم تغذیه
کارگاه جستجوی پیشرفته در پایگاه های علمی ویژه پژوهشگران آینده
رتبه های برتر کشوری و قبولی دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های مطرح کشور
آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد
فضای بیرونی علوم پزشکی وارستگان

لینک ثبت نام آنلاین دانشجویان جدید ثبت نام

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود 1398 مشاهده

اخبار

  • انتصاب اعضای هیات علمی گروه تغذیه وارستگان به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن تغذیه خراسان رضوی

    انتصاب اعضای هیات علمی گروه تغذیه وارستگان به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن تغذیه خراسان رضوی

  • بازدید سرکار خانم دکتر بزرگمهر،  نائب رئیس انجمن تغذیه ایران (اتا) از گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان

    بازدید سرکار خانم دکتر بزرگمهر، نائب رئیس انجمن تغذیه ایران (اتا) از گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان

  • برگزاری جشن روز غذا با شعار رژیم غذایی سالم  برای جهانی عاری از گرسنگی

    برگزاری جشن روز غذا با شعار رژیم غذایی سالم برای جهانی عاری از گرسنگی

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
آرشیوماهنامه خبری

اطلاعیه

  • استارت آپ بین المللی

    استارت آپ بین المللی "فناوری های نوین در عرصه سلامت آب شرب"

  • نخستین جشنواره غذای سالم با همکاری گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان و علوم پزشکی مشهد

    نخستین جشنواره غذای سالم با همکاری گروه تغذیه علوم پزشکی وارستگان و علوم پزشکی مشهد

  • اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال 1398

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
آرشیو

سوالات متداول

  • 1

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

شرح وظایف مدیریت پژوهشی

امور پژوهشی

  • تایید گرنت و هزینه مورد نیاز برای انجام طرحهای پژوهشی
  • برنامه ریزی و نظارت بر آزمایشگاههای پژوهشی با همکاری گروه های مربوطه
  • همکاری با مراکز و موسسات آموزشی و پژوهشی داخلی و خارجی و ارائه طرح های مشترک و اخذ گرانت و جذب منابع مالی خارج از مرکز
  • همکاری و ایجاد هماهنگی بین فعالیتهای پژوهشی گروه های مختلف
  • بررسی و تأمين امکانات و وسايل مورد نياز فعاليت‌های پژوهشی اعضای هيأت علمی و دانشجويان
  • برنامه ریزی و مدیریت هسته های تحقیقات دانشجویی با همکاری گروه های مربوطه
  • برنامه ریزی و نظارت بر مجلات علمی- پژوهشی مرکز
  • همکاری در تعیین اعضای شورای پژوهشی و اداره موثر جلسات این شورا
  • همکاری با مدیریت روابط عمومی در جهت توسعه برندینگ علمی و پژوهشی مرکز

امور کنگره ها و همایشهای علمی

  • برنامه ریزی و اظهارنظر در مورد شركت دانشجویان، کارکنان و اعضای هیات علمی دركنفرانسها وکنگره های علمی
  • تایید گزارشات ارسالی شرکت در کنگره ها توسط اساتید و دانشجویان جهت پرداخت هزینه
  • مدیریت برگزاری سمینارها و کنفرانس‌های علمی با همکاری گروه های مربوطه
  • برنامه ریزی جهت شرکت در نمايشگاه های پژوهشی مانند نمایشگاه پژوهش و فناوری
  • برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم هفته پژوهش
  • برگزاری کارگاههای پژوهشی با همکاری مهارتکده

امور انتشارات

  • مدیریت و نظارت بر امور انتشارات از انتخاب کتابها تا دریافت مجوزها، نشر و بارگذاری آن ها در سایتهای مربوطه
  • توسعه نشر دیجیتال

امور کتابخانه

  • مدیریت و نظارت بر امور کتابخانه از خرید تا ثبت و امانت دهی کتابها
  • تایید کتابهای درخواستی مدیران گروهها و اعضای هیات علمی جهت خرید
  • توسعه کتابخانه دیجیتال
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در بین اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان
  • همکاری با مدیریت فناوری اطلاعات در توسعه وب سایت پایگاه علمی وارستگان

امور مرکز رشد فناوریهای سلامت

  • توسعه و حمایت از کارآفرینی و راه اندازی کسب و کارهای کوچک دانش بنیان در بین اعضای هیات علمی و دانشجویان
  • ارزیابی طرحهای استارتاپی اعضای هایت علمی و دانشجویان برای بهره مندی از حمایتهای مرکز

امور اجرایی

  • ارائه گزارش عملکرد و برنامه عملیاتی سالیانه
  • تدوین برنامه عملیاتی سالیانه
  • تدوین بودجه موردنیاز معاونت با همکاری امور مالی
  • نظارت بر عملکرد کارشناس پژوهشی
  • تهیه و تنظیم پروتکلهای مربوط به معاونت پژوهشي
  • توسعه روابط بین المللی در حوزه پژوهش با همکاری مدیریت امور بین الملل
  • استخراج برنامه های عملیاتی قابل اجرا از اسناد وزارتی تحول در نظام سلامت
  • همکاری با EDC در تعیین امتیاز پژوهشی اعضای هیات علمی جهت ارزیابی عملکرد سالیانه و ترفیع و ارتقا
  • شرکت در جلسات داخل مرکز و جلسات وزارتی
  • سایر امور واگذار شده از مدیران مافوق

شرح وظایف کارشناسی پژوهش، انتشارات و کتابخانه

انتشارات

  • انجام کلیه کارهای مربوط به نشر و گرفتن مجوزهای مربوطه
  • آماده کردن فایل کتاب ها برای نشر الکترونیک
  • بایگانی کردن مدارک مربوط به حوزه نشر (فایل کتاب ها، قراردادها و ....)
  • کارهای مربوط به انتشارات و پیگیریهای مربوط به آن (ارسال برای داوران، ...)

کنفرانس ها

  • جستجو و پیداکردن همایشها وکنگره های مرتبط و مفید
  • هماهنگی و برگزاری کارگاههای پژوهشی برای اساتید
  • هماهنگی و برگزاری کنفرانسهای علمی اساتید
  • برگزاری کارگاههای مورد نیاز دانشجویان
  • چک نمودن گزارش شرکت در کنگره ها توسط اساتید و دانشجویان و ارسال نتیجه به مدیریت پژوهشی جهت تایید پرداخت هزینه
  • هماهنگی و برنامه ریزی فعالیتهای کمیته تحقیقات دانشجویی

جشن ها

  • برگزاری هفته پژوهش با همکاری اساتید مسئول بخش برگزاری مناسبت ها

کتابخانه

  • خریدکتاب طبق سفارشات گروهها
  • کارهای مربوط به کتابخانه
  • تنظیم و برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان

پژوهش

  • پیگیری طرح های پژوهشی
  • برگزاری نمایشگاه پژوهش و فناوری
  • دریافت و ارسال نامه ها، بخشنامه ها و سایر مراسلات اداری و پیگیری های بعدی
  • پیگیری کارهای مربوط به مجله تحقیقات تجربی سلامت
  • هماهنگی جهت برگزاری جلسات و ارسال نامه های کارشناسان طرح ها و مجریان و پیگیری آنها


  • پیگیری گرنت پژوهشی اساتید
  • پیگیری سامانه علم سنجی ویژه اعضای هیئت علمی
  • پیگیری برندینگ پژوهشی اساتید
  • پیگیری برنامه عملیاتی واحد پژوهش مطابق با تقویم آموزشی و ارسال گزارش آن برای مدیریت پژوهشی

شرح وظایف کارشناس مرکز رشد فناوری سلامت

اجرای امور جهت دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده در واحد مربوطه

  • دریافت و ارسال نامه ها، بخشنامه ها و سایر مراسلات اداری و پیگیری های بعدی
  • انجام امور اداری لازم جهت ثبت نام متقاضی به عنوان فناور (شامل درخواست مدارک و مستندات لازم از متقاضی)
  • تشكيل پرونده براي واحدهاي پذيرش شده در مركز و ثبت و انعكاس خدمات ارائه شده به آنها به مقام مافوق
  • انجام مکاتبات و امور اداری جهت در اختیار گذاشتن منابع لازم جهت تولید محصول نمونه

  • مستند سازی اطلاعات
  • انجام امور مربوط به پذیرش صاحبان ایده، فناوران و نوآوران در حوزه سلامت
  • اطلاع رسانی به فناوران، اعضای هیات علمی و سایر ذینفعان در خصوص موارد مرتبط به فناوری از جمله کارگاه ها، نمایشگاه ها، جشنواره ها و استفاده از تسهیلات مالی دانشگاه و سایر سازمانهای حمایت کننده مالی
  • انجام امور مربوط به شورای فناوری دانشگاه از جمله تهیه دستور کار جلسه به همراه مستندات و پی گیری مصوبات
  • پيش¬بيني و درخواست ملزومات مورد نياز و پيگيري آنها براساس نظر مديريت متبوع
  • پیشنهاد برگزاری دوره های آموزشی
  • پاسخگویی به سؤالات مراجعین در ارتباط با وظایف محوله

نظارت بر تحقق اهداف از پیش تعیین شده

  • انجام امور مربوط به ارزیابی واحدهای فناور
  • ارزیابی و نظارت برتهیه و تدوین برنامه کاری واحدهای فناور وارائه مشاوره های لازم
  • بازدید از واحدهای فناور مستقر در مرکز و بررسی فعالیت های آن ها به منظور حصول اطمینان از انطباق عملکرد واحدهای مزبور با اهداف و مقررات مرکز رشد
  • بررسی و اعلام نظر در خصوص قطع همکاری، خاتمه، تمدید دوره و افزایش اعتبار واحدهای فناور
  • ارائه پیشنهادات به منظور بهبود و توسعه امور مرکز رشد و حمایت از واحدهای فناور
  • بررسی و نظارت بر نحوه استفاده از کمک ها و منابع مالی جذب شده و انطباق آن با اهداف و مقررات مرکز

ایجاد هماهنگی و ارائه گزارش

  • مسئول هماهنگی جلسات
  • انجام امور مربوط به هماهنگی های لازم و پی گیری برقراری ارتباطات فی مابین مرکز رشد و سایر سازمانهای مرتبط
  • هماهنگی برای امور مربوط به مصاحبه و ارزیابی و نظارت
  • تهیه و ارائه گزارشات موردی و دوره ای اقدامات انجام شده

گزارش عملکرد

  • گزارش عملکرد گروه علوم تغذیه در سال 97-98

  • گزارش عملکرد گروه علوم آزمایشگاهی در 97-98

  • گزارش عملکرد گروه فناوری اطلاعات سلامت در سال 97-98

  • 1

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / استعدادیابی، پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

گفتگوها

  •  مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

    مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها