FA - EN
برگزاری کنفرانس علمی (تازه های تغذیه و رژیم درمانی در سندروم تخمدان پلی کیستیک)
دانشجویان علوم آزمایشگاهی ورودی 952 به همراه استاد درس هورمون شناسی
جمعی از دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت به همراه اساتید گروه
جمعی از دانشجویان علوم تغذیه
جمعی از دانشجویان علوم آزمایشگاهی
کارگاه جستجوی پیشرفته در پایگاه های علمی ویژه پژوهشگران آینده
آمادگی برای کنکور کارشناسی ارشد
فضای بیرونی علوم پزشکی وارستگان و همکاری دانشجویان در گلکاری

ارزیابی اساتید در نیمسال 981 مشاهده

قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه مشاهده

اخبار

  • برگزاری کنفرانس علمی

    برگزاری کنفرانس علمی"تازه های تغذیه و رژیم درمانی در سندروم تخمدان پلی کیستیک

  • یک روستای شهری، در قاب دوربین موبایل دانشجویان وارستگان

    یک روستای شهری، در قاب دوربین موبایل دانشجویان وارستگان

  • آموزش زندگی در صحنه تئاتر

    آموزش زندگی در صحنه تئاتر

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
آرشیوماهنامه خبری

اطلاعیه

  • ارزیابی اساتید در نیمسال 981

    ارزیابی اساتید در نیمسال 981

  • قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه

    قابل توجه دانشجویان متقاضی وام شهریه

  • اولین همایش کشوری اخلاق حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

    اولین همایش کشوری اخلاق حرفه‌ای دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
آرشیو

سوالات متداول

  • 1

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

شرح وظایف مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی

سرپرستی و رسیدگی به نحوه اجرای امور

  • انعقاد قرارداد بیمه حوادث دانشجویی، ارسال اسامي، انجام امور مالي و پيگيري اخذ غرامت مربوط به دانشجويان حادثه ديده
  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری در سطح دانشگاه
  • اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی و مالی
  • تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحد ها پس از تأیید
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری.
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف ، نمودار و پست های سازمانی دانشگاه با مدیریت طرح و برنامه دانشگاه
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
  • انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت عملی
  • نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه.
  • ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه

  • پيش‌بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط
  • نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف
  • انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط
  • تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور.
  • برنامه‌ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه
  • نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي‌هاي لازم
  • نظارت بر امور حضور و غياب، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تمام‌وقت كاركنان، اضافه‌كاري و انتصاب كاركنان(هيأت علمي و غير هيأت علمي)
  • نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابع
  • تایید حکم مرخصی، ماموریت و . . . براساس دستورالعمل های مربوط
  • نظارت بر برنامه ریزی عملیاتی سالیانه
  • نظارت بر اجرای برنامه های عملیاتی

رسیدگی به امور مالی و اداری و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های مالی موسسه

  • انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات
  • دریافت و وصول در آمد های عمومی و اختصاصی دانشگاه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداخت ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذی ربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه
  • نظارت بر نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آیین نامه های مالی ومعاملاتی
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال
  • تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت اداری و مالی
  • تنظیم برنامه کار واحد های تابعه و کنترل و نظارت کار آنها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام ما فوق
  • ارائه گزارشهای توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر
  • نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحد های مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیأت امناء و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیأت امناء ذی ربط
  • تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحد های تابعه با همکاری سایر معاونت های دانشگاه


  • تدوین روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایه های ملی دانشگاه
  • برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت، نظارت و کنترل بر امور اداری و مالی مؤسسه
  • اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری و استخدامی، مالی و معاملاتی
  • نظارت برصدور احکام و قراردادهای استخدامی، ماموریت ها و مرخصی ها
  • نظارت بر مسائل انضباطی و رفاهی کارکنان
  • نظارت بر انجام خدمات عمومی، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مؤسسه، تامین آب، برق، گاز و حفظ وسایل و تجهیزات مصرف نشدنی، دستگاه های حرارتی، برودتی، تاسیساتی و ارتباطی و تعمیرات اساسی تجهیزات ساختمان های دانشگاه
  • سازمان دهی وصول و انتقال درآمدها به حساب مؤسسه و پرداخت دیون مربوط مطابق با ضوابط و مصوبات
  • رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد
  • شرکت در شوراها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی و اداری در چارچوب مقررات و حفظ مصالح مؤسسه
  • تنظیم ونگهداری دفاتر اعتبارات روزانه، کل و معین برای حساب های مستقل بر حسب برنامه ها کنترل و رسیدگی به اسناد هزینه های مؤسسه درچارچوب قوانین و مقررات
  • رسیدگی به حساب های بانکی مؤسسه و تهیه صورت مغایرت بانکی
  • پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیئت علمی و قراردادی و سایر هزینه های مؤسسه طبق مقررات
  • رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن
  • حفظ و حراست از دسته چک ها، اوراق بهادار و اسناد مالی

شرح وظایف کارشناسی اداری و مالی

انجام امور محوله به نحو مطلوب

  • پیگیری، کنترل وصول درآمدهای مؤسسه شامل شهریه ثابت و متغیر
  • کنترل و ثبت کلیه هزینه ها
  • تهیه و تنظیم ترازنامه های دوره ای
  • بایگانی اسناد و مدارک مالی
  • انجام عملیات دریافت و پرداخت
  • رسیدگی به حساب های بانکی مؤسسه و تهیه صورت مغایرت بانکی
  • رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن
  • نگهداری حساب اموال و نظارت بر حساب اموال مذکور و همچنین نظارت بر انبار

  • تهیه گزارشات لازم از نحوه عملکرد جهت ارائه به مقام مافوق
  • اجرای امور مالی مؤسسه با توجه به مقررات و قوانین مربوطه
  • راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان
  • رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد
  • تهیه لیست حقوق و دستمزد ماهانه
  • تهیه لیست های ماهانه بیمه و مالیات حقوق و دستمزد
  • تهیه لیست حق التدریس اساتید مدعو
  • صدور اسناد جاری حسابداری
  • انجام امور ارجاعی در چارچوب قوانین و مقررات موسسه

شرح وظایف کارشناس امور عمومی و کارپرداز

امور اجرایی

  • نظارت بر کلیه امورمربوط به کارپردازی وراهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
  • حفظ و حراست از ساختمان و تاسیسات دانشکده
  • مراقبت از نظم عمومی و حفظ انتظامات دانشکده
  • کنترل ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه حمل و نقل اموال و اثاثیه طبق دستور صادره و ثبت ان در دفاتر مربوط وگزارش به مسئولین ذیربط
  • گزارش چگونگی انجام وظایف و شرح کلیه پیشامدها در صورت درخواست مقام مافوق
  • راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان
  • همکاری در انجام سایر کارهای اداری با همکاران
  • رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می¬گیرد
  • انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور دانشکده
  • برنامه ریزی و هماهنگی برای واگذاری فعالیت های جمعی (امورخدماتی فضای سبز ایاب وذهاب)
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه واحد مربوطه

  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد های مختلف دانشکده
  • نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشکده
  • انجام امور مربوط به قراردادهای مرکز با هماهنگی مدیر مالی اداری
  • کنترل عمومی کلاسها از نظر صندلی، تخته وایت برد، روشنایی، رنگ، گرمایش و سرمایش
  • هماهنگی بین نیروهای خدماتی و برنامه ریزی و بکار گیری انها به نحوی که بالاترین بهره وری را داشته باشند.
  • نظارت بر حسن انجام نظافت عمومی کلاسها، آزمایشگاه ها، کلیه ساختمانها و محوطه جمع اوری و دفع درست و اصولی زباله
  • مدیریت برای انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی، محل تشکیل جلسات و اسکان مدعوین با هماهنگی روابط عمومی
  • نظارت بر نقل و انتقال وسایل و تجهیزات (اموال) جهت جشن ها، مراسمات و شرکت در نمایشگاهها
  • هماهنگی با مدیران محترم گروه های اموزشی جهت تهیه و تامین سرویس های کاراموزی
  • نظارت مسئولانه بر سلامت وسایل نقلیه¬ای که جهت کاراموزی و ایاب و ذهاب دانشجویان و کارکنان تهیه و در اختیار قرار میگیرد
  • انجام سایر وظایف محوله با نظر مافوق

امور مربوط به ساختمان ها

  • بهسازی سیستم تهویه موجود و ارتقا آن به سیستم تهویه مطبوع
  • کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد با هماهنگی مدیرامور مالی
  • ساماندهی و بازبینی منظم کپسول¬های آتش نشانی و سیستم¬های اطفاء حریق
  • زیبا سازی فضای و محیط فیزیکی
  • گزارش فوری اتفاقات و حوادث غیر مترقبه نظیر آتش سوزی، دزدی، سایر حوادث و خرابیهای غیر مترقبه به مسئولان موسسه و انجام اقدامات احتیاطی اولیه و لازم
  • پیش بینی لازم به منظور جلوگیری از بروز آتش سوزی خرابی دزدی و سایر حوادث و خرابیهای غیر مترقبه به در ساختمان یا اموال و سایر کالاها و تجهیزات دانشکده
  • برنامه ریزی جهت بهسازی تهویه های موجود و ارتفاء آن
  • انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری از ساختمانها و تاسیسات موجود دانشکده

انجام خرید ها

  • استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
  • تهیه درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع میگردد
  • پیش بینی نیاز واحد های مختلف و خریداری نیازمندیها با دستور مقام مجاز
  • دقت در خرید و تهیه اجناس با کیفیت و قیمت مناسب
  • رعایت آیین نامه معاملاتی دانشکده
  • تهیه بلیط هواپیما یا قطار جهت ماموریت های اداری کارکنان و دانشجویان
  • رعایت صرفه و صلاح دانشکده در تمامی خرید ها
  • انجام خریدهای روزمره واحد های دانشکده
  • دریافت مواد بهداشتی مصرفی دارای استاندارد
  • برنامه ریزی و ارائه راهکار جهت کاهش هزینه ها از قبیل آب، برق و گاز

شرح وظایف کارشناسی برنامه ریزی و توسعه سازمانی

برنامه ریزی استراتژیک، آینده پژوهی

  • پیگیری تدوین برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی سالیانه
  • اجرای برنامه های ارتقای بهره وری در دانشکده

مستندسازی گزارشات

  • جمع آوری و ذخیر سازی کلیه پروتکل ها
  • تهیه گزارش عملکرد واحدها

طراحی مناسب و اجرای درست نظام های مدیریت منابع انسانی

  • انجام ارزیابی عملکرد کلیه کارکنان ثابت و اساتید
  • طراحی و بروز رسانی فرایند جذب و گزینش با همراهی قائم مقام ریاست
  • تدوین و بروز رسانی شرح وظایف و شرایط احراز پست های سازمانی

آموزش موثر و هدفمند برای نیروی انسانی

  • نیازسنجی آموزشی از طریق بررسی کارگاه های آموزش نیروی انسانی که سایر دانشگاه ها و سازمان ها برگزار می کنند، اعلام نیاز همکاران و واحدهای مختلف دانشکده، شناسایی مسائل و مشکلات موجود در دانشکده و مهارت های تخصصی اساتید و کارکنان
  • برگزاری کارگاه های آموزشی منابع انسانی بصورت مجازی و حضوری
  • برگزاری کارگاه های آموزشی مدیران
  • افزایش اثربخشی کارگاه های نیروی انسانی از طریق پیگیری کاربردی سازی کارگاه ها

طراحی مناسب و اجرای درست نظام های مدیریت منابع انسانی

  • انجام ارزیابی هایی مانند هزینه-کارایی و اثربخشی برنامه های توسعه سازمانی
  • تهیه گزارشات دوره ای و منظم عملکرد توسعه سازمانی
  • تدوین، بازنگری و اصلاح دوره ای فرایندها و روش های انجام کار
  • بروز رسانی پروتکل های کارشناسی برنامه ریزی و توسعه سازمانی
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

گزارش عملکرد

  • گزارش عملکرد گروه علوم تغذیه در سال 97-98

  • گزارش عملکرد گروه علوم آزمایشگاهی در 97-98

  • گزارش عملکرد گروه فناوری اطلاعات سلامت در سال 97-98

  • 1

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / استعدادیابی، پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

گفتگوها

  •  مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

    مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها