FA - EN
دانشجویان علوم آزمایشگاهی و علوم تغذیه
جمعی از دانشجویان فناوری اطلاعات سلامت
جشن فارغ التحصیلی دانشجویان ورودی 942
جلسه توجیهی پیش از شروع کارآموزی

اطلاعیه تولید محتوا ویژه اساتید مشاهده

دسترسی به فایل ها و آموزش ها مشاهده

اخبار

  • پیام تبریک سرپرست علوم پزشکی وارستگان به مناسبت آغاز سال نو

  • خیریه تبسم

    لبخندی از جنس تبسم به صورت کارگران روزمزد مشهدی نشست

  • تحصیلات عالی رازی افغانستان

    عقد تفاهم‌نامه همکاری میان علوم پزشکی وارستگان و موسسه تحصیلات عالی رازی افغانستان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • 43
  • 44
  • 45
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 51
  • 52
  • 53
  • 54
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61
  • 62
  • 63
  • 64
  • 65
  • 66
  • 67
  • 68
  • 69
  • 70
  • 71
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 78
  • 79
  • 80
  • 81
  • 82
  • 83
  • 84
  • 85
  • 86
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 92
  • 93
  • 94
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 103
آرشیوماهنامه خبری

اطلاعیه

  • اطلاعیه شماره یک: برگزاری کلاس‌ها پس از تعطیلات نوروزی

  • اطلاعیه

    اطلاعیه تولید محتوا (ویژه اساتید)

  • اطلاعیه

    اطلاعیه ادامه تعطیلی کلاس های درس و کارآموزی

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
آرشیو

گفتگوها

  •  مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

    مصاحبه با حوریه تاجیک رتبه برتر کنگره بین المللی کیفیت در خدمات آزمایشگاهی

  • مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

    مصاحبه با علی اثنی عشری فارغ التحصیل رشته علوم تغذیه

  • مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

    مصاحبه با آقای آرمین مختاریه فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی وارستگان

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
آرشیو

رویدادها

علوم پزشکی وارستگان

شرح وظایف مدیریت توسعه منابع و پشتیبانی

سرپرستی و رسیدگی به نحوه اجرای امور

  • انعقاد قرارداد بیمه حوادث دانشجویی، ارسال اسامي، انجام امور مالي و پيگيري اخذ غرامت مربوط به دانشجويان حادثه ديده
  • تعیین خط مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیتهای اداری در سطح دانشگاه
  • اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری، استخدامی و پشتیبانی و مالی
  • تهیه و تنظیم آیین نامه ها، بخشنامه ها و دستورالعمل های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحد ها پس از تأیید
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری.
  • همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف ، نمودار و پست های سازمانی دانشگاه با مدیریت طرح و برنامه دانشگاه
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان
  • انجام امور اداری و استخدامی اعضای هیأت علمی و غیر هیأت عملی
  • نظارت بر حسن انجام فعاليتهاي واحدهاي تابعه.
  • ايجاد و نگهداري بانك اطلاعاتي پرسنلي و سوابق خدمتي و اداري كليه پرسنل دانشگاه

  • پيش‌بيني ترفيع و تغيير گروه سالانه كاركنان با كمك واحدهاي مربوط
  • نظارت در انجام كليه امور خدماتي دانشگاه و ارائه آن به واحدهاي مختلف
  • انجام امور مربوط به قراردادهاي دانشگاه با هماهنگي مسئولين ذيربط
  • تهيه طرحهاي مربوط به رفاه عمومي كاركنان و نظارت بر حسن اجراي طرحهاي مزبور.
  • برنامه‌ريزي و نظارت بر روشهاي مطلوب اداره امور استخدامي دانشگاه
  • نظارت بر اجراي صحيح مقررات استخدامي و ارائه راهنمايي‌هاي لازم
  • نظارت بر امور حضور و غياب، ورود و خروج و انتظامات دانشگاه و طرح تمام‌وقت كاركنان، اضافه‌كاري و انتصاب كاركنان(هيأت علمي و غير هيأت علمي)
  • نظارت بر امر ارزشيابي واحدهاي تابع
  • تایید حکم مرخصی، ماموریت و . . . براساس دستورالعمل های مربوط
  • نظارت بر برنامه ریزی عملیاتی سالیانه
  • نظارت بر اجرای برنامه های عملیاتی

رسیدگی به امور مالی و اداری و نظارت بر حسن اجرای فعالیت های مالی موسسه

  • انجام کلیه امور مالی دانشگاه طبق مقررات
  • دریافت و وصول در آمد های عمومی و اختصاصی دانشگاه
  • تهیه و تنظیم اطلاعات مالی لازم در موارد مختلف دریافتها، پرداخت ها و اعتبارات و تعهدات، نگهداری دفاتر اعتبارات و تهیه گزارشات لازم جهت مقامات ذی ربط
  • رسیدگی به اسناد و سیستم های حقوق و مزایای کارکنان از نظر انطباق با مقررات
  • همکاری در تهیه و تدوین بودجه جاری و عمرانی دانشگاه
  • نظارت بر نگهداری و تنظیم اسناد مالی
  • رسیدگی به اسناد مالی دانشگاه از حیث تطابق مقررات و آیین نامه های مالی ومعاملاتی
  • اعمال نظارت در حفظ و نگهداری و تنظیم دفاتر اموال
  • تهیه و تنظیم گزارش های عملکرد مالی جهت ارائه به معاونت اداری و مالی
  • تنظیم برنامه کار واحد های تابعه و کنترل و نظارت کار آنها
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام ما فوق
  • ارائه گزارشهای توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحد های تحت نظر
  • نظارت بر مصرف اعتبار تخصیصی به واحد های مختلف بر اساس بودجه تفصیلی مصوب هیأت امناء و سایر قوانین و مقررات مالی مورد عمل دانشگاه و ارائه گزارش جهت طرح در هیأت امناء ذی ربط
  • تشکیل کمیته تدوین روشهای اجرایی به منظور بهینه سازی سامانه تعاملات اداری بین واحد های تابعه با همکاری سایر معاونت های دانشگاه


  • تدوین روشهای اجرایی مناسب برای نگهداری تجهیزات دانشگاه به منظور حفظ و نگهداری از سرمایه های ملی دانشگاه
  • برنامه ریزی، سازمان دهی، هدایت، نظارت و کنترل بر امور اداری و مالی مؤسسه
  • اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور اداری و استخدامی، مالی و معاملاتی
  • نظارت برصدور احکام و قراردادهای استخدامی، ماموریت ها و مرخصی ها
  • نظارت بر مسائل انضباطی و رفاهی کارکنان
  • نظارت بر انجام خدمات عمومی، تهیه لوازم و تجهیزات مورد نیاز مؤسسه، تامین آب، برق، گاز و حفظ وسایل و تجهیزات مصرف نشدنی، دستگاه های حرارتی، برودتی، تاسیساتی و ارتباطی و تعمیرات اساسی تجهیزات ساختمان های دانشگاه
  • سازمان دهی وصول و انتقال درآمدها به حساب مؤسسه و پرداخت دیون مربوط مطابق با ضوابط و مصوبات
  • رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد
  • شرکت در شوراها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسائل مختلف مالی و اداری در چارچوب مقررات و حفظ مصالح مؤسسه
  • تنظیم ونگهداری دفاتر اعتبارات روزانه، کل و معین برای حساب های مستقل بر حسب برنامه ها کنترل و رسیدگی به اسناد هزینه های مؤسسه درچارچوب قوانین و مقررات
  • رسیدگی به حساب های بانکی مؤسسه و تهیه صورت مغایرت بانکی
  • پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و اعضای هیئت علمی و قراردادی و سایر هزینه های مؤسسه طبق مقررات
  • رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن
  • حفظ و حراست از دسته چک ها، اوراق بهادار و اسناد مالی

شرح وظایف کارشناسی اداری و مالی

انجام امور محوله به نحو مطلوب

  • پیگیری، کنترل وصول درآمدهای مؤسسه شامل شهریه ثابت و متغیر
  • کنترل و ثبت کلیه هزینه ها
  • تهیه و تنظیم ترازنامه های دوره ای
  • بایگانی اسناد و مدارک مالی
  • انجام عملیات دریافت و پرداخت
  • رسیدگی به حساب های بانکی مؤسسه و تهیه صورت مغایرت بانکی
  • رسیدگی به تنخواه گردان و اسناد هزینه های مربوط به آن
  • نگهداری حساب اموال و نظارت بر حساب اموال مذکور و همچنین نظارت بر انبار

  • تهیه گزارشات لازم از نحوه عملکرد جهت ارائه به مقام مافوق
  • اجرای امور مالی مؤسسه با توجه به مقررات و قوانین مربوطه
  • راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان
  • رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می گیرد
  • تهیه لیست حقوق و دستمزد ماهانه
  • تهیه لیست های ماهانه بیمه و مالیات حقوق و دستمزد
  • تهیه لیست حق التدریس اساتید مدعو
  • صدور اسناد جاری حسابداری
  • انجام امور ارجاعی در چارچوب قوانین و مقررات موسسه

شرح وظایف کارشناس امور عمومی و کارپرداز

امور اجرایی

  • نظارت بر کلیه امورمربوط به کارپردازی وراهنمایی کارکنان تحت سرپرستی
  • حفظ و حراست از ساختمان و تاسیسات دانشکده
  • مراقبت از نظم عمومی و حفظ انتظامات دانشکده
  • کنترل ورود و خروج افراد و وسایل نقلیه حمل و نقل اموال و اثاثیه طبق دستور صادره و ثبت ان در دفاتر مربوط وگزارش به مسئولین ذیربط
  • گزارش چگونگی انجام وظایف و شرح کلیه پیشامدها در صورت درخواست مقام مافوق
  • راهنمایی و پاسخگویی مسئولانه به مراجعه کنندگان
  • همکاری در انجام سایر کارهای اداری با همکاران
  • رعایت امانت و عدم افشای مطالبی که در حین کار در جریان قرار می¬گیرد
  • انجام سایر امور ارجاعی در چارچوب امور دانشکده
  • برنامه ریزی و هماهنگی برای واگذاری فعالیت های جمعی (امورخدماتی فضای سبز ایاب وذهاب)
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه واحد مربوطه

  • انجام تدارکات و تامین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحد های مختلف دانشکده
  • نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشکده
  • انجام امور مربوط به قراردادهای مرکز با هماهنگی مدیر مالی اداری
  • کنترل عمومی کلاسها از نظر صندلی، تخته وایت برد، روشنایی، رنگ، گرمایش و سرمایش
  • هماهنگی بین نیروهای خدماتی و برنامه ریزی و بکار گیری انها به نحوی که بالاترین بهره وری را داشته باشند.
  • نظارت بر حسن انجام نظافت عمومی کلاسها، آزمایشگاه ها، کلیه ساختمانها و محوطه جمع اوری و دفع درست و اصولی زباله
  • مدیریت برای انجام امور تشریفات، ایاب و ذهاب، پذیرایی، محل تشکیل جلسات و اسکان مدعوین با هماهنگی روابط عمومی
  • نظارت بر نقل و انتقال وسایل و تجهیزات (اموال) جهت جشن ها، مراسمات و شرکت در نمایشگاهها
  • هماهنگی با مدیران محترم گروه های اموزشی جهت تهیه و تامین سرویس های کاراموزی
  • نظارت مسئولانه بر سلامت وسایل نقلیه¬ای که جهت کاراموزی و ایاب و ذهاب دانشجویان و کارکنان تهیه و در اختیار قرار میگیرد
  • انجام سایر وظایف محوله با نظر مافوق

امور مربوط به ساختمان ها

  • بهسازی سیستم تهویه موجود و ارتقا آن به سیستم تهویه مطبوع
  • کنترل و نظارت بر عملکرد پیمانکاران طرف قرارداد با هماهنگی مدیرامور مالی
  • ساماندهی و بازبینی منظم کپسول¬های آتش نشانی و سیستم¬های اطفاء حریق
  • زیبا سازی فضای و محیط فیزیکی
  • گزارش فوری اتفاقات و حوادث غیر مترقبه نظیر آتش سوزی، دزدی، سایر حوادث و خرابیهای غیر مترقبه به مسئولان موسسه و انجام اقدامات احتیاطی اولیه و لازم
  • پیش بینی لازم به منظور جلوگیری از بروز آتش سوزی خرابی دزدی و سایر حوادث و خرابیهای غیر مترقبه به در ساختمان یا اموال و سایر کالاها و تجهیزات دانشکده
  • برنامه ریزی جهت بهسازی تهویه های موجود و ارتفاء آن
  • انجام تعمیرات اساسی به منظور احیاء و نگهداری از ساختمانها و تاسیسات موجود دانشکده

انجام خرید ها

  • استعلام بهاء قبل از خرید اجناس و گزارش آن به مقام مافوق
  • تهیه درخواستهای خرید که از سوی مقام مافوق ارجاع میگردد
  • پیش بینی نیاز واحد های مختلف و خریداری نیازمندیها با دستور مقام مجاز
  • دقت در خرید و تهیه اجناس با کیفیت و قیمت مناسب
  • رعایت آیین نامه معاملاتی دانشکده
  • تهیه بلیط هواپیما یا قطار جهت ماموریت های اداری کارکنان و دانشجویان
  • رعایت صرفه و صلاح دانشکده در تمامی خرید ها
  • انجام خریدهای روزمره واحد های دانشکده
  • دریافت مواد بهداشتی مصرفی دارای استاندارد
  • برنامه ریزی و ارائه راهکار جهت کاهش هزینه ها از قبیل آب، برق و گاز

شرح وظایف کارشناسی برنامه ریزی و توسعه سازمانی

برنامه ریزی استراتژیک، آینده پژوهی

  • پیگیری تدوین برنامه استراتژیک و برنامه عملیاتی سالیانه
  • اجرای برنامه های ارتقای بهره وری در دانشکده

مستندسازی گزارشات

  • جمع آوری و ذخیر سازی کلیه پروتکل ها
  • تهیه گزارش عملکرد واحدها

طراحی مناسب و اجرای درست نظام های مدیریت منابع انسانی

  • انجام ارزیابی عملکرد کلیه کارکنان ثابت و اساتید
  • طراحی و بروز رسانی فرایند جذب و گزینش با همراهی قائم مقام ریاست
  • تدوین و بروز رسانی شرح وظایف و شرایط احراز پست های سازمانی

آموزش موثر و هدفمند برای نیروی انسانی

  • نیازسنجی آموزشی از طریق بررسی کارگاه های آموزش نیروی انسانی که سایر دانشگاه ها و سازمان ها برگزار می کنند، اعلام نیاز همکاران و واحدهای مختلف دانشکده، شناسایی مسائل و مشکلات موجود در دانشکده و مهارت های تخصصی اساتید و کارکنان
  • برگزاری کارگاه های آموزشی منابع انسانی بصورت مجازی و حضوری
  • برگزاری کارگاه های آموزشی مدیران
  • افزایش اثربخشی کارگاه های نیروی انسانی از طریق پیگیری کاربردی سازی کارگاه ها

طراحی مناسب و اجرای درست نظام های مدیریت منابع انسانی

  • انجام ارزیابی هایی مانند هزینه-کارایی و اثربخشی برنامه های توسعه سازمانی
  • تهیه گزارشات دوره ای و منظم عملکرد توسعه سازمانی
  • تدوین، بازنگری و اصلاح دوره ای فرایندها و روش های انجام کار
  • بروز رسانی پروتکل های کارشناسی برنامه ریزی و توسعه سازمانی
  • انجام ساير امور محوله در حوزه وظايف سازماني از سوي مقام مافوق

گزارش عملکرد

  • 1

وارستگان در رسانه

  • حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / پیش‌نیاز انتخاب رشته

    حلقه مفقوده در انتخاب رشته کنکور سراسری / پیش‌نیاز انتخاب رشته

  • علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

    علوم پزشکی وارستگان در ششمین خبرنامه معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت

  • مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

    مصاحبه با سرپرست تیم ورزشی علوم پزشکی وارستگان در اولین المپیاد ورزشهای همگانی

  • 1
  • 2
  • 3

سوالات متداول

  • 1
  • All
  • سامانه
  • سایت
  • شبکه اجتماعی
  • پیش فرض
  • عنوان
بارگذاری بیشتر برای بارگذاری تمام پست ها دکمه شیفت را نگه دارید. تمامی پست ها