FA - EN

branding
به گزارش مفدا
ی وارستگان، کارگاه نقش تولید محتوا در برندینگ به منظور آشنایی با روشهای تولید محتوا و ابزارهای کیفیت بخشی به محتوا در  رسانه های جمعی با حضور مهندس مهدی جهانگیر متخصص دیجیتال مارکتینگ و شبکه های اجتماعی برگزار گردید.
مهدی جهانگیر در بخش اول  concept در خصوص ویژگی های انتخاب نام ، فونت، رنگ، تم و ثبات در شبکه های اجتماعی صحبت کرد. از جمله نکات مهم وجود اسم یکسان برای حضور در کلیه شبکه های اجتماعی است.
در بخش دوم structure به معرفی شبکه های اجتماعی ،ابزارهای کیفیت بخشی و ویژگی های محتوای هر کدام پرداخت
و در انتها توضیحات کاملی در خصوص concept محتوا و راهکارهای تولید و کیفیت بخشی به آن را ارایه نمود و تاکید زیاد به مخاطب شناسی و تولید محتوا بر اساس سلیقه و نظر مخاطب نمودند