کارگروه مشورتی

سه شنبه 11 خرداد 1400 سومین جلسه کارگروه مشورتی به هدف بررسی نظرات و پیشنهادات درباره بسته سیاستی پیمایش سنجش سرمایه های فرهنگی برگزار گردید.

سومین جلسه کارگروه مشورتی مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان سه شنبه 11 خرداد با حضور دکتر جاوید، مدیر امور فرهنگی، دکتر مقبلی-مسئول فعالیت های دانشجویی گروه فناوری اطلاعات سلامت، دکتر حسن زاده- مسئول فعالیت های دانشجویی گروه علوم آزمایشگاهی، دکتر سیفی- مسئول فعالیت های دانشجویی گروه تغذیه ، خانم ربیعی کارشناس امورفرهنگی، خانم قائینی- مسئول مرکز مشاوره، و همچنین نمایندگان دانشجویان شامل خانم نسترن قربانیان،پیمان حلیمی، امیرر احسان حیدری و آقای امیرحسین محمدبیگی برگزار گردید.

در این جلسه دانشجویان نظرات خود را درباره  بسته سیاستی پیمایش سنجش سرمایه های فرهنگی اعلام کردند. یکی از مواردی که دانشجویان خواستار آن بودند، تهیه کارنامه فرهنگی بود تا عملکرد فرهنگی دانشجویان در آن ثبت شود و دانشجو بواند به عنوان رزومه از آن استفاده کند و شاخص های لازم برای ارزیابی فعالان فرهنگی بصورت مکتوب در سامانه ثبت شود تا امکان دسترسی و استعلام وضعیت فرهنگی دانشجو همواره فراهم باشد.

یکی دیگر از موردی که در این جلسه مطرح شد بحث بودجه برای امور فرهنگی بود که اساتید و دانشجویان، ایده تفکیک و اختصاصا بودجه مشخصبه هر کانون یا انجمن را مطرح کردند تا اعضای کانون ها بتوانند طبق آن برنامه عملیاتی خود را  آماده کنند.در خصوص بودجه بهتر است انجمن ها، کانون های فرهنگی و نشریات هرساله طبق برنامه عملیاتی بودجه مورد نظر خود را پیشنهاد دهند تا مطابق آن بودجه مشخصی برای هریک در نظر گرفته شود چرا که اگر مسئولین فرهنگی طبق عملکرد سال گذشته هر کانون یا انجمن بخواهند بودجه ای را تخصیص دهند ممکن است سبب محدودیت فعالیت ها گردد.

همچنین پیشنهاد دانشجویان بر این بود که تجدید نظری در اعضای در شورای فرهنگی صورت گیرد و تعداد اعضای دانشجویی آن بیشتر شود.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!