فضای مجازی

فضای مجازی، الزام یا اختیار؟

دکتر عبدالرضا وارسته، رئیس هیات امنای علوم پزشکی وارستگان روز سه شنبه مورخ 18 مرداد در میان اعضای هیات علمی، مدیران و کارشناسان به ضرورت حضور و استفاده از پتانسیل فضای مجازی پرداخت.

سلسله کارگاه­‌های چگونه برند شویم؟ توسط واحد مدیریت منابع انسانی  به منظور ارتقا سطح دانش و آگاهی پرسنل علوم پزشکی وارستگان برنامه­‌ریزی شده است که در اولین جلسه دکتر وارسته به ضرورت استفاده از پتانسیل فضای مجازی پرداخت.

ایشان با اشاره بر اینکه تاکنون عدل در این اندازه در کل جهان حکم فرما نبوده است، بیان داشتند که امکان دسترسی اقشار زیادی به رسانه­‌های اجتماعی فراهم شده و کسانی که از این شرایط استفاده می­کنند و در این فضاها فعالیت می­کنند فرصت­‌های متفاوت کاری و اقتصادی را برای خودشان فراهم می­کنند و از کلیه پرسنل خواستند که  وجه تمایز خودشان را بیابند و آنچه را که می­توانند در راستای رفع نیاز و بهبود شرایط زندگی افراد جامعه فراهم نمایند، ارائه دهند.

دکتر وارسته گفت: در دنیای تکنولوژی محور که راهکار استقلال، داشتن اقتصاد هست؛ سعی به شناخت دقیقی از خود و توانمندی­هایتان نمایید و در راستای دیجیتالیزه و اقتصادی کردن توانمندی­هایتان برنامه­‌ریزی کنید.

ایشان خاطر نشان کردند که فعالیت در فضای مجازی تا برند شدن، یک روند است نه یک اتفاق، فعالیت متمایز و مستمر در این فضاها کمک به ساخت برندتان خواهد کرد.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!