کارگاه آموزشی رویکردها و فناوری های نوین در برندینگ فردی، بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی

کارگاه آموزشی رویکردها و فناوری های نوین در برندینگ فردی، بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی

به همت واحد مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی، «کارگاه آموزشی رویکردها و فناوری های نوین در برندینگ فردی، بازاریابی دیجیتال و هوش مصنوعی» در تاریخ چهارشنبه 2 اسفند 1402 در میان اعضای هیات علمی، اساتید و کارکنان این مرکز برگزار گردید. در ابتدای این کارگاه، «آقای مهندس مهدی جهانگیر»، مدیر خلاقیت و مارکتینگ شرکت LPME Global و تهیه کننده و مدیر هنری شرکتRed Galaxy Studio »، بر اهمیت برندینگ شخصی با ذکر نمونه های موفق و برتر در دنیا، اشاره نمودند. ایشان تاکید داشتند که برای موفقیت در بازارهای رقابتی، ابتدا باید حوزه کاری خود را مشخص نموده و در آن زمینه خاص، منحصر به فرد و متمایز شوید. ایشان در ادامه با اشاره به کتاب The ONE Thing بر این نکته اذعان داشتند که «کلید حقیقی برای رسیدن به موفقیت بیشتر در حرفه، زندگی شخصی و کسب ‌و‌کار، این است که توجه ‌تان را روی چیزی معطوف کنید که بیشترین اهمیت را برایتان دارد و در آن کار، متبحّر و متخصص هستید». مهندس جهانگیر، تاکید داشتند که با «تولید محتوای ارزشمند، ثابت قدم بودن در یک حوزه کاری خاص، شبکه سازی و مشخص کردن مخاطب هدف»، خواهید توانست که از برند خودتان مراقبت کنید. ایشان در ادامه بر استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت کسب و کار، تاکید داشته و در خصوص هوش مصنوعی ChatGpt، Midjourney، RunwayML توضیحاتی را بیان داشتند. این نشست، با استقبال بسیار خوب اساتید و کارکنان مرکز همراه گردید.

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!