کارگاه آموزشی برندینگ دیجیتال
به همت واحد مدیریت منابع انسانی و برنامه ریزی، «کارگاه آموزشی برندینگدیجیتال» در تاریخ 21 خرداد 1404 در میان اعضای هیئت علمی، مدیران و کارشناسان مرکز آموزش عالی علوم پزشکی وارستگان، برگزار گردید.
در بخش نخست این کارگاه، جناب آقای مهندس مصطفی بهنیا مشاور کسبوکار، به تبیین اهمیت برندینگ در پلتفرم یوتیوب پرداخته و ضمن تشریح ۶ راهکار مؤثر برای کسب درآمد از یوتیوب، مراحل و الزامات آن را بهصورت کاربردی توضیح دادند. همچنین، در پایان این بخش، به تحلیل نمونههای موفق چنلهای یوتیوب پرداخته شده و نکات کلیدی رشد و بهینهسازی محتوایی آنها مورد بحث قرار گرفت.
در ادامه، جناب آقای مهندس مهدی جهانگیر، مدیر هنری و مشاور مارکتینگ در حوزه بینالملل، به ارائه مباحث مرتبط با برندسازی شخصی و حرفهای در لینکدین پرداختند. ایشان به اهمیت تولید محتوای مؤثر، ایجاد تعامل پایدار، و بهرهگیری از قابلیتهای این شبکه اجتماعی برای ارتقاء برند فردی و حرفهای اشاره داشتند.
این کارگاه آموزشی با استقبال خوب شرکتکنندگان برگزار شد و توانست دانش نسبی و مقدماتی مورد نیاز را در حوزه برندینگ دیجیتال به حاضران منتقل کند.