مهارت‌های ارتباطی موثر در شرایط بحرانی

مهارت‌های ارتباطی موثر در شرایط بحرانی

دوشنبه 15 اردیبهشت ماه به مناسبت هفته آموزش کارگاه آموزشی با عنوان “مهارت‌های ارتباطی موثر در شرایط بحرانی” با سخنرانی جناب آقای ملازمیان برگزار گردید. این کارگاه به بررسی روش‌ها و تکنیک‌های ارتباطی در شرایط دشوار و بحرانی پرداخته و به شرکت‌کنندگان مواردی از جمله حمایت‌های عاطفی در خانواده بیماران و اخلاق پزشکی و … آموزش داده شد.

در این کارگاه که با جامعه هدف پزشکان و پرستاران و کادر درمان شاغل در بخش های اورژانس و فوریتهای پزشکی و دانشجویان رشته های پزشکی و علوم پایه پزشکی برگزار گردید، سرفصل‌هایی شامل ارتباطات درمانی در شرایط پاندمی، حمایت‌های عاطفی در خانواده بیماران فوتی (نحوه اطلاع خبر ناگوار)، ارتباط موثر در شرایط استرس‌زا،  اخلاق پزشکی در بحران‌ها،  مهارت ارتباط تلفنی در شرایط اضطرار، رعایت حقوق بیمار در شرایط بحرانی و روش برخورد با ارباب رجوع عصبانی توسط آقای ملازمیان تدریس شد که مورد استقبال بالای شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

 

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!